Gravatar

#1 aknot 21 år siden

Hvilken film er du mest "pinlig" over at du har i din samlig?

Jeg er selv ved at samle Rambo filmene sammen, ikke fordi jeg syntes de er særlig gode, men jeg var den vilde Stallone fan den gang midt i firserne, og så syntes jeg lige som at jeg skal have dem af nostalgiske grunde.

Ander, som bare er lorte film og som jeg et eller ander sted burde skille mig af med (men får ikke taget mig sammen til det) er "Death to Smootchy" og "Ballistic: Ecks vs. Sever"
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

American pie 2 er den mest pinlige film i min samling. Den første var ganske sjov, men toeren holder kun en gang, anden gang falder den totalt til jorderen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 filmz-rupert giles 21 år siden

Hvis American Pie 2 er den mest pinlige film, du ejer, så står det ikke så galt til med din samling :-)

Jeg har også AP 2, men jeg kan nu godt lide den.

Nææææh, Cyborg 2!! Yikes, en lortefilm. Men Angelian Jolie er rar nok til at tage sin bluse af, så man kan se hendes yndigheder. Ikke at det forsvarer, at jeg ejer den film, men det er da en årsag...?
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#4 filmz-rupert giles 21 år siden

Hvis American Pie 2 er den mest pinlige film, du ejer, så står det ikke så galt til med din samling :-)

Jeg har også AP 2, men jeg kan nu godt lide den.

Nææææh, Cyborg 2!! Yikes, en lortefilm. Men Angelian Jolie er rar nok til at tage sin bluse af, så man kan se hendes yndigheder. Ikke at det forsvarer, at jeg ejer den film, men det er da en årsag...?
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo

#5 21 år siden

Ups. Dobbelt-post. Undskyld.
Gravatar

#6 filmz-Munk 21 år siden

Bøjer mig da også for en hvis samlings sorte får er AP2... det er hvad de i sportsverdenen kalder et højt bundniveau...

Må desværre bekende mig med at jeg ikke står i samme situation..
Har selv: Boys and Girls med Freddie Prinze Jr.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#7 aknot 21 år siden

her skal "Cobra" faktisk også tillægges, har dog indtil videre sprunget "Over the Top" over, den er ligesom over the top (menes: så meget nostalgi skal jeg heller ikke have)

#3 og 4

Ser man hendes gyffer i Cyborg 2........den film må jeg da eje
Gravatar

#8 Patriarch 21 år siden

'Okay'... teknisk set er det dog min kærestes... men den står og forurener min hylde
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 filmz-Munk 21 år siden

Sjovt... den overvejede jeg også at nævne.. eneste grund til at den står på hylden er at jeg vandt den i en konkurrence her på filmz... og man skiller jeg jo ikke af med en film når den først er kommet hjem i stalden! ;-)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#10 gi-jones 21 år siden

Jeg har Hollow Man. Den sutter anal.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: