Jeg har ikke én film, som jeg ikke synes holder. Alle stinkere er blevet smidt ud eller foræret væk. Mine forældre har således fået nogle ret interessante perler i deres samling, jeg har købt fordi jeg huskede dem som gode engang i 80'ere, fx. 'Superman', 'Hellraiser', 'The Hitcher' og 'Intet Nyt Fra Vestfronten'.
Bloodsport. Yikes for en stinker, men det er det vildeste nostalgitrip. Kumite!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#7 Hvis du med gyffer mener sweather-puppies, så er svaret et kæmpe JA! Men er det dem, man er ude efter (og hvem er ikke det?!?) så kan jeg anbefale filmen Gia. Hele syv minutter i træk med Angelinas... ja... gyffer. Hurrah!!!! Stor filmisk kunst.
Jeg er glad for, det ikke er et musik-site det her. For min CD-samling har sgu nogle mørke områder :-)
En anden kandidat på min list of shame kunne være Wild Things. Men så slem er den egentlig heller ikke. Kevin Bacon er altid bomben og så er vi igen ude i, at jeg kan forsvare den med nogle nøgne gyffer. Så er der Dude Wheres My Car, men der er det egentlig ikke det, at jeg ejer den, der er pinligt, men at jeg derimod synes ret godt om det.
Jeg bøjer mit hoved i skam. Og denne gang kan jeg ikke påråbe mig Nøgne-gyffer forsvaret.
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#17, du må være født i et andet årti end mig. Jeg forstår ihvertfald ikke halvdelen af hvad du skriver :) Og jeg er bestemt ikke enig i Wild Things er dårlig. Det er en af de første gode plottwists jeg kan huske.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Havde glemt Ichi the Killer, som er en af de 5 værste film jeg har set og klart er den ringeste film i min samling. Føj for en stinker og forbandet være den klovn, der sagde den var god.
Hmm.. Den var sværere.. Eller nej.. Egentligt ikke.. Den værste er helt klart "Conwoy 2".. Den danske film "Langturschaufføren".. Med altid super dygtige Otto 'Brandert'burg i hovedrollen som lastbilchaufføren.. Hmm.. Trist..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11 filmz-Kadann 21 år siden
#12 21 år siden
#13 Patriarch 21 år siden
Så har jeg The Postman - en film jeg dog synes er cool - men ved den er ret pinelig sådan generelt set
#14 filmz-yoshimura 21 år siden
#15 azathoth 21 år siden
#16 MadMartigan 21 år siden
Har dog givet trusserne, jeg vandt sammen med væk...
#17 filmz-rupert giles 21 år siden
Jeg er glad for, det ikke er et musik-site det her. For min CD-samling har sgu nogle mørke områder :-)
En anden kandidat på min list of shame kunne være Wild Things. Men så slem er den egentlig heller ikke. Kevin Bacon er altid bomben og så er vi igen ude i, at jeg kan forsvare den med nogle nøgne gyffer. Så er der Dude Wheres My Car, men der er det egentlig ikke det, at jeg ejer den, der er pinligt, men at jeg derimod synes ret godt om det.
Jeg bøjer mit hoved i skam. Og denne gang kan jeg ikke påråbe mig Nøgne-gyffer forsvaret.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#18 DarkLight 21 år siden
Og jeg er bestemt ikke enig i Wild Things er dårlig. Det er en af de første gode plottwists jeg kan huske.
#19 inflector 21 år siden
Havde glemt Ichi the Killer, som er en af de 5 værste film jeg har set og klart er den ringeste film i min samling. Føj for en stinker og forbandet være den klovn, der sagde den var god.
#20 Bony 21 år siden
Den værste er helt klart "Conwoy 2".. Den danske film "Langturschaufføren".. Med altid super dygtige Otto 'Brandert'burg i hovedrollen som lastbilchaufføren..
Hmm.. Trist..