Gravatar

#1 Buzz 15 år siden

hvis du skule vægle, hvad for en historie om pirat de skule lave en om, som film hvad for en skulle det så være for en?
Gravatar

#2 HelmerJ 15 år siden

Ska vi ha mere piratfilm skal det være om Niels Bornholm
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 Buzz 15 år siden

3#du godt klar over at vi hade Sankt Thomas,Sankt Croix,Sankt Jan ikke og Sankt Thomas var den føste af øre vi fik 1672 i det Caribbeski hav, der må var nogle dansk pirater historie der over

Gravatar

#4 El vez 15 år siden

Ahh det er god underholdning! Især fordi jeg endnu ikke har fundet ud af hvem der tager mest pis på hvem.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Buzz 15 år siden

4# Jeg tro ikke du! kan disk up med pirat historie som vil se godt ud på film så spar mig få din ord
ps det gæller også jer som ikke har ande liv end at dese folk på filmz, for i er kunne til at lukke op skide i
Gravatar

#6 gi-jones 15 år siden

#3 WTF??? Skt Jan????
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Ju9or 15 år siden

#5:
Rolig nu mulle... Spis din rokoko-pude, ellers må du ikke være med i klubben :o)

Der er jo ingen der disser nogen i den tråd her... Han morer sig jo bare på jeres bekostning. Hvis ikke man kan være lidt selvironisk, se sine egne fejl og grine af dem, så er der sgu ikke meget ved det længere... Jeg vil hellere ha' folk de griner af mig end bliver kede af det på min bekostning... :o)

On-topic:
Jeg kender ikke rigtig til så meget om Jomfruøerne, men man kan læse en masse godt på wiki: http://da.wikipedia.org/wiki/De_dansk_vestindiske_...

Men det er da ikke usandsynligt at der skulle findes noget om en dansk pirat et eller andet sted der. Selvom jeg tror sandsynligheden for at finde noget om en blodtørstig viking i historien er større :o)
Gravatar

#8 Ju9or 15 år siden

gi-jones (6) skrev:
#3 WTF??? Skt Jan????

Ja - på dansk hedder den Skt. Jan. På engelsk hedder den Skt.John :o)
Gravatar

#9 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg har prøvet - men jeg kan overhovedet ikke finde ud af, hvad denne her tråd overhovedet handler om .........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 Yoda 15 år siden

Det er den slags tråd, man bør bide mærke i. Det er en potentiel kilde til billige grin...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: