Der er en del herinde, som ikke er så vild med Pitch Black. Dét forstår jeg så ikke! Det er én af de absolut bedste og mest effektive (små) sci.fi-horror film siden den første Alien. Så er du til den slags film, så er Pitch Black sagen. Uanset om du er til Vin Diesel eller ej, så må du ikke snyde dig selv for den! Hold kæft, hvor lyder det her bare som en dårlig salgstale... Anyway: Den er en lille perle i MIN samling. Lige et tip til dig: Som med så mange andre film i denne genre, så er det en god idé, at undgå at kende handlingen på forhånd. Du kan roligt købe den, og smække den i din maskine, uden at læse bagsiden af coveret.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg syntes også den er rigtig god og det kunne have været fedt at se den på det store lærred, istedet kom "Mission to Mars" ud som jeg syntes skuffede fælt, der også puffede en anden lille, men god film væk fra biograferne - "Red Planet" !
Axel har haft den til 120 kr i deres butikker og online, så du skulle nok kunne finde den billigt et eller andet sted.
Har kun set den en gang, men husker den som ret fængslende og faktisk ganske uhyggelig. Enig med #3 - se den uden at læse om historien... husk dog at se den i et rum der ikke er særligt oplyst! :-)
#1 SpielbergFreak 22 år siden
Der kommer åbenbart en 2`er. Her er traileren
http://www.apple.com/trailers/universal/thechronic...
Det først efter at have set den at jeg hørte om Pitch Black, traileren så for fed ud, så jeg ville høre om 1`eren også var det?
#2 filmz-Kadann 22 år siden
#3 Captain Vallo 22 år siden
Dét forstår jeg så ikke! Det er én af de absolut bedste og mest effektive (små) sci.fi-horror film siden den første Alien. Så er du til den slags film, så er Pitch Black sagen. Uanset om du er til Vin Diesel eller ej, så må du ikke snyde dig selv for den! Hold kæft, hvor lyder det her bare som en dårlig salgstale...
Anyway:
Den er en lille perle i MIN samling.
Lige et tip til dig:
Som med så mange andre film i denne genre, så er det en god idé, at undgå at kende handlingen på forhånd. Du kan roligt købe den, og smække den i din maskine, uden at læse bagsiden af coveret.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#4 filmz-phalanx 22 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Axel har haft den til 120 kr i deres butikker og online, så du skulle nok kunne finde den billigt et eller andet sted.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 McPeter 22 år siden
#7 Captain Vallo 22 år siden
Faktisk skal det være...
Pitch Black... get it?
Godt råd.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#8 SpielbergFreak 22 år siden
#9 El vez 22 år siden
Hvor ser du den til 99 ?
#10 SpielbergFreak 22 år siden