VUUHUUU jeg har fået Pixel godkendt som den kortfilm jeg skal bruge til min dansk mundtlige eksamen :) så skal der arbejdes med den :) nogen der har nogen forslag om hvad man kan sige om den?
jeg opfatter den som at de klassiske pixels spil overtager verdenen fordi de er glemt?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg vil anbefale at du bruger Logorama i stedet hvis det skal være en kortfilm. Den kan man, hvis man vil, tolke vildt meget på, selvom det vist ikke var skabernes intention. Derudover vil jeg altså fraråde at bruge Wiki til baggrundsviden. Måske der er nogen herinde der kender nogle gode steder at få information om kortfilm?
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Jeg har valgt Pixels og er kommet rimelig langt, med den. vi skal fremlægge 20 min, 10 hvor vi skal være på selv og 5-10 hvor de spørger en :) jeg føler mig mest sikker med Pixel.
jeg har lige fået at vide at jeg skal skrive hvad en kortfilm er og hvad der findes, på en halv side :( nogen der har forslag?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#11 Highland Park 15 år siden
#12 DJAS 15 år siden
#13 MOVIE1000 15 år siden
jeg opfatter den som at de klassiske pixels spil overtager verdenen fordi de er glemt?
#14 McPeter 15 år siden
Personligt ville jeg vælge en anden kortfilm - der findes så mange andre gode derude.
#15 Riqon 15 år siden
#16 MOVIE1000 15 år siden
jeg skal også skrive hvad en kortfilm er?
det eneste jeg kan få ud af wikipedia er at en kortfilm er en film med en spilletid under 1 time.
#17 stoffer 15 år siden
#18 McPeter 15 år siden
Eller Balance?
#19 MOVIE1000 15 år siden
jeg har lige fået at vide at jeg skal skrive hvad en kortfilm er og hvad der findes, på en halv side :( nogen der har forslag?
#20 Highland Park 15 år siden
Gå på biblioteket. :)