Gravatar

#31 filmz-Bruce 15 år siden

Wikipedia giver et første indtryk og så er der forhåbentlig mange referencer "i bunden". Men Wiki skal aldrig bruges som ene kilde, for det bliver også brugt som politisk infiltration og propaganda, hvor det er tydeligt at en del kan lide at manipulere med fakta og er overordentlig stædige, selvom artikler bliver flashet som utroværdige. Men med den kildekritik man ser nu om stunder, så er det måske kampen værd.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 MOVIE1000 15 år siden

#26 så du vil have at jeg skal tage min cykel og cykle en kilomet for at lede efter en bog, som måske er ikke er der, når jeg skal lede efter et svar som wikipedia for det meste har, og det kalder du et dårligt argument????

#1 det er da heller ikke den originale udgave??? I den originale er der da ikke musik i??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#33 stoffer 15 år siden

#32 - Selvfølgelig skal du hoppe på cyklen hvis der findes en bog. Du kan jo også lige tjekke på nettet om dit bibliotek har bogen. På bibliotek.dk kan du sågar se hvilke af landets biblioteker der har bogen og om de har den hjemme.
Og så er en kilometer altså ikke særligt langt at cykle.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#34 Highland Park 15 år siden

#32: Ja! Se #33. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#35 MOVIE1000 15 år siden

#33 som jeg tidligere har nævnt hvorfor tage på biblioteket når jeg arbejder der??? og det er lettest at tage nettet først, hvis der er ikke er så mange svar muligheder der så kan jeg bruge min tid på at finde en bog, og det er langt hurtigere at tænde for pcen
Gravatar

#36 Highland Park 15 år siden

Hvorfor tænde for din PC når du kan få frisk luft, motion, bøger og viden ved at tage hen på biblioteket? :)
Gravatar

#37 MOVIE1000 15 år siden

#36 det vile jeg til en værd tid gøre men jeg er undertidspres, og hvorfor gå på biblioteket når jeg kan gøre det imens jeg får penge for det
Gravatar

#38 Highland Park 15 år siden

#37: Skal du da til eksamen i morgen?

MOVIE1000 (37) skrev:
... hvorfor gå på biblioteket når jeg kan gøre det imens jeg får penge for det
Fordi det er ikke er det, du får din løn for, fordi det er i anden øjemed, og fordi du ellers tydeligvis ikke kommer derhen tids nok.
Gravatar

#39 MOVIE1000 15 år siden

#38 nej, men jeg vil helst have min synopse godkendt, på mandag, vi har 10 dansk timer som hjælp, men desværre ligger de 10 timer oven i min praktik uge, så jeg skal helst være foran de andre, så jeg er sikker på at få min godkendt, efter de 10 timer må vi ikke få mere hjælp af vores dansk lærer, som skal godkende synopsen senere.

du aner tydeligvis ikke hvad bibliotekarer/kontorassistenter laver når der ikke sker noget i biblioteket :P, det tog lidt tid for mig at fatte det
Gravatar

#40 stoffer 15 år siden

#39 - Hvis du nu brugte alt den tid du brugte herinde på Filmz på at gå på biblioteket i stedet er jeg sikker på at det kan lade sig gøre :)
Desuden holder den der hvorfor-gøre-i-dag-hvad-jeg-kan-udskyde-til-i-morgen-attitude slet ikke. Hvis du tager på biblioteket fredag har du to eller tre dage til at læse og skrive, det kan man sagtens starte med. Og så har du endda et bedre fundament at arbejde videre på, end hvis dit udgangspunkt er wiki.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: