Gravatar

#21 HonoDelLoce 17 år siden

Nu vil jeg lige spørge om noget .. Jeg er inden for de sidste par dage blevet opmærksom på play.com - og har allerede sendt et par bestillinger afsted.. MEN! Hvordan kan man se regionerne på deres BD'er ? Og hedder regionen i Europa 2, ligesom på dvd'er? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 dyg 17 år siden

#21 - Den hedder region B, og så vidt jeg ved er alt Play har region 2/B. Men husk toldfaren!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 HonoDelLoce 17 år siden

#22 - Thank you..

Sender play.com i seperate pakker eller i samlede bundt .. ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Altid separate pakker.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#25 dyg 17 år siden

Ikke altid, men meget ofte.
Gravatar

#26 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Okay? Jeg har ikke prøvet det. I de mere end 200 bestillinger, jeg har lagt hos dem, har der ikke været et eneste tilfælde af, at de har pakket flere film sammen i en pakke.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#27 Confused101 17 år siden

#26 Samme her. Ikke en eneste gang.
Gravatar

#28 dyg 17 år siden

Nå, det indlæg kom aldrig frem.

Det skete for mig for et par uger siden. Så vidt jeg husker, er det også sket en enkelt gang før, men det er jeg ikke sikker på.
Gravatar

#29 dyg 17 år siden

Edit: Hmm, der sker underlige sager med vores proxy. Disregard this post :)
Gravatar

#30 Åkepool 17 år siden

#23 - Jeg har heller aldrig prøvet at de har sendt flere film sammen.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: