Jeg har bestilt en pakke fra play. Den 18/2 modtog jeg en e-mail, hvor der stod der ville gå 3-5 dage før jeg fik pakken. Jeg kan iøvrigt se at de forlængst har trukket pengene, men pakken mangler!
Jeg har ikke før haft problemer med play, så jeg vil høre jer om i har oplevet noget lign. med dem? Eller kunne det tænkes, at det var Post Danmark der har fucked i det?
Ja det kan snildt tage længere tid, hvis den er nappet i tolden. Hav tålmodighed, og hvis der går en uge mere uden du hører noget, skriv til play og bed om en ny :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nogle gange er play langsomme, andre gange går de tabt undervejs (stor tak til postdanmark) det gode ved det er at når der er gået ca 20 dage eller hvor meget det nu er de kræver så kan du få tilsendt en ny uden nogle problemer og lange brevvekslinger, jeg har selv en fornemmelse af at de er ligeglade med hvad man nu engang skriver, de sender bare et nyt eksemplar.
tror jeg har brugt play omkring 60 gange, varen er altid kommet frem før eller siden, og er aldrig blevet nappet i tolden (bank under bordet... 7-9-13.... Ongo Bongo Chris Katongo og hvad man nu ellers skal sige).
#6 Ja der er risiko for told hos Sendit.com men kan ikke lige huske hvor de sender fra.. Jeg har dog selv oplevet at der snildt kan gå 14 dage inden man modtager pakken... Når man bestiller derfra uden at pakken nødvendigvis behøver at være blevet snuppet i tolden
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Jeg vil sætte mine penge på tolden har snuppet i tolden. De er ellers meget punktlige (har handlet med den omkring 100 gange). Og desværre snuppet en håndfuld gange.
Men nogen som kan anbefale andre engelske selskaber, der ligger indenfor EU's grænser...i stedet for på øerne. Og her mener jeg nogle steder folk har gode erfaringer med. Jeg leder efter en ny dvd-pusher, efter Post Danmark har hævet gebyret til knap 150 kr. i år.
#1 fubar 17 år siden
Jeg kan iøvrigt se at de forlængst har trukket pengene, men pakken mangler!
Jeg har ikke før haft problemer med play, så jeg vil høre jer om i har oplevet noget lign. med dem?
Eller kunne det tænkes, at det var Post Danmark der har fucked i det?
#2 lagoni 17 år siden
#3 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har aldrig oplevet problemer med dem.
#4 fubar 17 år siden
Havde jeg ikke tænkt på. Den kostede omkringe 30 euro, så det er vel en mulighed.
Det er satme irriterende, nu har jeg snart ventet i 3 måneder på den skide Blade Runner dvd.
#5 El vez 17 år siden
#6 dyg 17 år siden
#7 lagoni 17 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Value_Added_Tax-free_...
#8 Steve 17 år siden
tror jeg har brugt play omkring 60 gange, varen er altid kommet frem før eller siden, og er aldrig blevet nappet i tolden (bank under bordet... 7-9-13.... Ongo Bongo Chris Katongo og hvad man nu ellers skal sige).
#9 MouseMickey 17 år siden
#10 Confused101 17 år siden
Men nogen som kan anbefale andre engelske selskaber, der ligger indenfor EU's grænser...i stedet for på øerne. Og her mener jeg nogle steder folk har gode erfaringer med. Jeg leder efter en ny dvd-pusher, efter Post Danmark har hævet gebyret til knap 150 kr. i år.