#11 - Please include the original invoice and a cover note explaining the return. If you do not have the invoice then please include details of your name, address and email address on the covering note.
We will then process your request and refund your postage costs.
Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused you and thank you for your patience and valued custom.
Har bestilt 10 gange fra Play, og nu er min første pakke så blevet snuppet i tolden.
Bestilte Friends Complete Season 10 fra dem (£17.99), da de var billigst, men nu ryger der så 128,- oveni, og så kunne jeg lige så godt have snuppet den fra Axel til 270,-.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er jo på sin vis bedøvende ligegyldigt, om man har bestilt 944.514.361 gange, hvis man har holdt sig under toldgrænsen hver gang. Måske folk bør understrege dette. Af mine bestillinger i #5 har kun to af dem haft et prisniveau over grænsen.
#11 DarkLight 19 år siden
#12 filmz-ataris 19 år siden
#13 Bates 19 år siden
Please include the original invoice and a cover note explaining the
return. If you do not have the invoice then please include details of
your name, address and email address on the covering note.
We will then process your request and refund your postage costs.
Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have
caused you and thank you for your patience and valued custom.
Kind Regards
Play
#14 DarkLight 19 år siden
Vidste ikke de kunne se hvor meget det koster at sende den.
#15 filmz-yoshimura 19 år siden
Bestilte Friends Complete Season 10 fra dem (£17.99), da de var billigst, men nu ryger der så 128,- oveni, og så kunne jeg lige så godt have snuppet den fra Axel til 270,-.
#16 nakalay 19 år siden
#17 Skum 19 år siden
#18 JannikAnd 19 år siden
#19 filmz-RenePetersen 19 år siden
#20 Yoda 19 år siden