Gravatar

#21 Confused101 19 år siden

Har bestilt ca. 40 gange og blevet snuppet 3 gange. Jeg vil skyde på halvdelen har været over de 80 kr.
Gravatar

#22 JannikAnd 19 år siden

#19 - Kan ikke det præcise beløb, men mener det er cirka 80 kr.

#20 - Lucky SOB! :)
Gravatar

#23 filmz-RenePetersen 19 år siden

#22 Mange tak :)
Gravatar

#24 nakalay 19 år siden

Jeg vil ligesom Confused101 gætte på, at ca. halvdelen af de titler, jeg har bestilt, har kostet mere end 80 kr.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#25 Bates 19 år siden

22 ud af de 24 bestillinger jeg har haft fra play har været over toldgrænsen....så fik vi det på plads. :)
Gravatar

#26 JannikAnd 19 år siden

Ved nærmere efter tanke, har halvdelen af mine bestillinger også været over den farlige grænse. Jeg er åbenbart heldig...
Gravatar

#27 chuck 19 år siden

10 bestillinger 4 over toldgrænsen. Fanget 0 gange :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#28 filmz-lbw 19 år siden

Så dukkede de sidste to x-files op. 4/4 over toldgrænsen - ingen snuppet. De kunne være, at man skulle score nogle flere af deres boxsets...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#29 e-male 19 år siden

Jeg har efterhånden modtaget 35 dvd-titler fra play uden at blive taget og i dag var jeg på posthuset og hente Alien-quadralogy, hvor jeg så at tolden for første gang i mit tilfælde havde haft åbnet brevet. Jeg har dog ikke fået noget brev fra dem, og jeg skulle ikke betale noget, så...Life is Good and still getting better!
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#30 filmz-Jessmoeller 19 år siden

Du skulle have bestilt dem hos Choice-direct, der var de billigere. man skal dog af med £ 2 i forsendelse, men det uanset antal film koster det kun £ 2 i alt.

Har snart over 400 bestillinger igennem fra Play og kun taget 5 gange i tolden

Der findes ikke noget mere bittert at have bestilt en dvd hjem til 100 kr. og så skal smide 60 kr. efter Pestdanmark pga. fortoldningsgebyret :-(
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller

Skriv ny kommentar: