Jeg undrer mig bare over, at designet ikke er helt det samme. Men så længe de er oppe over 10 gram, så skal de nok være fine. De må bare ikke være for lette, og lavet i et dårligt materiale.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Haha - jeg gik nu også ud fra at de spillede om kontanter, men det er lidt lettere at forholde sig til hvis der ligge rigtige moneter på bordet (har jeg i hvert fald oplevet) :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#14 Personligt har jeg svære ved at smide kr. 100.- i en pulje end 10.000 i jetoner, selv de måske repræsentere det samme. Med andre ord hæmmer det mit spil at spille med rigtige penge.
Hvad spiller i? Texas Hold 'Em? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg synes det er mindre spændende end "rigtig" poker, hvor der ikke er nogle puljekort, og hvor udfaldet ikke kan afgøre af det sidste river-kort...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#11 dyg 21 år siden
#12 MadMartigan 21 år siden
Jeg er af den overbevisning, at www.pokershop.dk er lidt dyre med deres sager...
#13 MadMartigan 21 år siden
#14 chandler75 21 år siden
#15 Slettet Bruger [981116328] 21 år siden
Personligt spiller jeg altid kun med blankochecks i stedet for chips...Gør det lidt mere vigtigt at vinde!
#16 chandler75 21 år siden
#17 Scherlund 21 år siden
#18 chandler75 21 år siden
#19 dyg 21 år siden
#20 MadMartigan 21 år siden
Morfars, kunne jo ikke sige hvornår de kunne sende det før d. 21/1-05, så må man jo på jagt et andet sted...