Gravatar

#1 MadMartigan 21 år siden

Hej Pokerspillere...

På baggrund af de "mange" indlæg , der har været i Hvad modtog du i dag # 36, vil jeg gerne benytte lejligheden til at høre om jeres erfaringer, med de forskellige Pokerchips.

Jeg har selv nogle billige nogen fra et Roulette spil, jeg engang fik, men nu vil jeg have nogle mere realistiske.

Jeg overvejer nemlig kraftigt at købe det sæt, som Munk har investeret i, men strengt taget, er det vel "kun" chipsene, man har brug for.

Eller er det dem fra Morfar ok, eller er det dem fra Pokershop man skal sigte efter...?

På Forhånd Tak...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 MadMartigan 21 år siden

Ved ikke lige hvad der sker med det sidste link...?

Jeg kan ikke rette indlægget længere :-(
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 dyg 21 år siden

Nu ved jeg ikke hvad du har brug for, men jeg har selv nogle 11.5g chips, og de kan helt klart anbefales. Jeg har også nogle billige plastikchips, der vejer under det halve, og det føles bare ikke rigtigt at gå all-in med triste lette plastikchips. Det er meget bedre med tunge lækre chips :)

Et god ting kunne være at bestille prøvepakken fra pokershop inden man kaster sig ud i at købe stort ind. Det er jo ikke sikkert, at du mener det er værd at give så mange penge for lidt mere "realistiske chips".

Jeg har lige bestilt en kuffert ved Harald Nyborg med 500 chips, til 400kr. Det er den samme som pokershop har til 800kr (så vidt jeg husker). Dog har de fjernet kufferten fra hjemmesiden, og jeg får først min i marts. Det var nu også et rigtig godt tilbud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 MadMartigan 21 år siden

Det chipssæt på www.morfar.dk, er det de samme, som nogen af dem på www.pokershop.dk ???
I'm your huckleberry...
Gravatar

#5 filmz-Munk 21 år siden

jep.... disse !!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 dyg 21 år siden

Jeg ved desværre ikke hvilken type chips du får fra morfars.dk, men de ligner mistænkeligt meget de billige chips jeg har. Men jeg skal ikke kunne sige det.
Gravatar

#7 dyg 21 år siden

#5 - Dem på billedet er ikke de samme som du linker til på pokershop.dk. Jeg sidder selv med en i hånden lige nu, og den har prikker på siden, hvilket dem på billedet fra morfar's ikke har.

Hvis du har en lille køkkenvægt må du meget gerne prøve at veje dem.
Gravatar

#8 MadMartigan 21 år siden

Er de ikke værdisat de forskellige chips, eller repræsentere de forskellige farver en værdi???

Mvh. Spørge Jørgen...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#9 dyg 21 år siden

De her chips er ikke påskrevet en værdi, du kan finde andre chips inde på pokershop.dk, hvor der er en værdi på.

Hvis man har et lille homegame, kan man jo bare bestemme at f.eks. de grønne er 5kr værd, de hvide er 2kr værd osv. Det kommer jo an på så meget.
Gravatar

#10 filmz-Munk 21 år siden

har lige siddet og sammenlignet og er kommet frem til at det skulle være de samme... men køkkenvægt siger 10g, men den er ikke 100% præcis!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: