Gravatar

#21 chandler75 21 år siden

Er der forresten nogle der ved hvornår de pokerturneringer de viser på TV 2 Zulu rent faktisk er foregået?

Under de første par programmer virkede det som om de først viste finalen i World Tour og derefter gik tilbage i tiden til kvalifikationsrunderne.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#22 dyg 21 år siden

Mener det vi ser på zulu er fra 2002/2003.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 MadMartigan 21 år siden

Ja de viste finalen først, det var dybt godnat...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#24 trekster 21 år siden

2003, tror jeg. Mener det står helt til sidst i rulleteksterne.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#25 dyg 21 år siden

I kan kigge på worldpokertour.com og den "sæson" Zulu sender, strækker sig fra 2002 til 2003 (skal dog ikke kunne sige, om de sender blandet fra alle tre sæsoner, tror det dog ikke). Jeg kan bl.a. genkende turneringen på Costa Rica. Den sæson kan også fåes på dvd ved Axel.
Gravatar

#26 chandler75 21 år siden

Hvordan går det med ham danskeren?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#27 filmz-ataris 21 år siden

Her er der noget om Gus -> http://www.worldpokertour.com/playerslounge/ - der er dog SPOILERS da man kan se hvordan det er gået ham i sæson 2
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#28 chandler75 21 år siden

Argh--- men kan man overhovedet regne med at TV 2 sender sæson 2? Bliver det vist andre steder?
Gravatar

#29 dyg 21 år siden

Det bliver vist på The Travel Channel, og nej du kan ikke være sikker på at tv2 viser det, men der er da en chance for det, eftesom der har været så stor interesse for det i denne omgang.

Der er alligevel forholdsvis mange turneringer i løbet af en sæson, jeg kan helt kalrt ikke huske hvad det lige var for nogen, hvor Gus sluttede på den og den plads, så jeg er ret ligeglad med at have hørt resultatet før.

Skriv ny kommentar: