I kan kigge på worldpokertour.com og den "sæson" Zulu sender, strækker sig fra 2002 til 2003 (skal dog ikke kunne sige, om de sender blandet fra alle tre sæsoner, tror det dog ikke). Jeg kan bl.a. genkende turneringen på Costa Rica. Den sæson kan også fåes på dvd ved Axel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det bliver vist på The Travel Channel, og nej du kan ikke være sikker på at tv2 viser det, men der er da en chance for det, eftesom der har været så stor interesse for det i denne omgang.
Der er alligevel forholdsvis mange turneringer i løbet af en sæson, jeg kan helt kalrt ikke huske hvad det lige var for nogen, hvor Gus sluttede på den og den plads, så jeg er ret ligeglad med at have hørt resultatet før.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 chandler75 21 år siden
Under de første par programmer virkede det som om de først viste finalen i World Tour og derefter gik tilbage i tiden til kvalifikationsrunderne.
#22 dyg 21 år siden
#23 MadMartigan 21 år siden
Ja de viste finalen først, det var dybt godnat...
#24 trekster 21 år siden
#25 dyg 21 år siden
#26 chandler75 21 år siden
#27 filmz-ataris 21 år siden
#28 chandler75 21 år siden
#29 dyg 21 år siden
Der er alligevel forholdsvis mange turneringer i løbet af en sæson, jeg kan helt kalrt ikke huske hvad det lige var for nogen, hvor Gus sluttede på den og den plads, så jeg er ret ligeglad med at have hørt resultatet før.