Gravatar

#91 filmfan 15 år siden

Ja - men jeg vil nu fastholde, at politiet begår en kæmpebrøler ved overhovedet at begive sig ind på den kampplads, der hedder den offentlige debat ... politiet er nu sidestillet med alle de andre, der ikke holder sig for gode til at lyve i forsøget på at tale for deres syge moster. Uskylden er for alvor røget og anseelsen har fået sig et ekstra knæk. Vi kan tydeligvis ikke regne med politiets udlægning af egen adfærd ... så kan de videofilme nok så meget.

Måske er jeg mere naiv end politiet tillader, når jeg synes, det er trist, at etaten ikke har nosser nok til at undlade at synke ned på det niveau. Men ok, så insisterer jeg på at være naiv.

Og så lover jeg at undlade at kommentere mere på denne tråd :-) I rest my case - once again.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#92 filmz-Bruce 15 år siden

#91 Du skal sgu ikke reste nogen kasse, du skal diskutere skal du :)

Jeg er enig ... i det principielle! Men alternativet til, at politiet synker lavt, er i mine øjne endnu lavere, nemlig at Nyrup fik ret. At præsten fik ret. At irakerne fik ret. At de kulturradikale fik ret. På falsk vidnesbyrd, at få stillet politiet og regeringen i dårligere lys, end der tilkommer dem, ene og alene pga. en given politisk agenda. Så foretrækker jeg sgu, at politiet tager deres forholdsregler og vi får sparket Nyrup, præsten og medløberne i røven.

Sandheden skal frem og regering og politi skal have røg, hvis der er ild i køkkenet. Men hvis der er brandstiftere på spil, så skal de sgu ikke være syndebukke.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: