Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem I ser som de ondeste karakterer på film. Både på grund af hvad de giver udtryk for og deres handlinger. Tit er det englændere der er de ondeste, som I kan se på min liste.
Her er min top 10:
1: Archibald Cunningham - Tim Roth: Rob Roy 2: Longshanks, King Edward - Patrick McGoohan: Braveheart 3: John Doe - Dette vil jeg lade være en overraskelse, til de sørgelige sjæle der stadig ikke har set dette mesterværk: Se7en 4: Amon Goeth - Ralph Fiennes: Schindler's List 5: Milton Glenn - Gary Oldman: Murder in the First 6: Count Dracula - Gary Oldman: Dracula 7: Col. William Tavington - Jason Isaacs: The Patriot 8: Robert Doob - Kiefer Sutherland: Eye for an Eye 9: Max Cady - Robert De Niro: Cape Fear 10: Fouchet - Tchéky Karyo: Bad Boys
Der er jo mange flere og jeg er lidt i tvivl med min 10. plads, men jeg kunne ikke rigtig komme på nogle, der skulle overtage.
1: Darth Vader - David Prowse/James Earl Jones - Star Wars 2: John Doe - Seven 3: The Joker - Jack Nicholson - Batman 4: Frank - Henry Fonda - Once upon a time in the West 5: Hans Gruber - Alan Rickman - Die Hard 6: Amon Goeth - Ralph Fiennes - Schindlers List 7: Warden Norton - Bob Gunton - The Shawshank Redemption 8: Johnny Ringo - Michael Biehn - Tombstone 9: Cyrus 'The Virus' Grissom - John Malkovich - Con Air 10: Stansfield - Gary Oldman - Leon
Er mit bud lige nu....men det kan hurtigt ændre sig når det går op for en hvem man har glemt.
#1 SpielbergFreak 20 år siden
Her er min top 10:
1: Archibald Cunningham - Tim Roth: Rob Roy
2: Longshanks, King Edward - Patrick McGoohan: Braveheart
3: John Doe - Dette vil jeg lade være en overraskelse, til de sørgelige sjæle der stadig ikke har set dette mesterværk: Se7en
4: Amon Goeth - Ralph Fiennes: Schindler's List
5: Milton Glenn - Gary Oldman: Murder in the First
6: Count Dracula - Gary Oldman: Dracula
7: Col. William Tavington - Jason Isaacs: The Patriot
8: Robert Doob - Kiefer Sutherland: Eye for an Eye
9: Max Cady - Robert De Niro: Cape Fear
10: Fouchet - Tchéky Karyo: Bad Boys
Der er jo mange flere og jeg er lidt i tvivl med min 10. plads, men jeg kunne ikke rigtig komme på nogle, der skulle overtage.
#2 Æsop9000 20 år siden
#3 chandler75 20 år siden
Nurse Ratched ("One Flew Over the Cuckoo's Nest")
Warden Norton ("Shawshank Redemption")
#4 SpielbergFreak 20 år siden
Jaaa, men vi ved jo hvor han kommer fra og at han er "okay" og han bliver også god igen. Det er ikke tilfældet med nogle fra min liste.
To super onde mennesker, giver dig helt ret.
#5 azathoth 20 år siden
#6 inflector 20 år siden
2: John Doe - Seven
3: The Joker - Jack Nicholson - Batman
4: Frank - Henry Fonda - Once upon a time in the West
5: Hans Gruber - Alan Rickman - Die Hard
6: Amon Goeth - Ralph Fiennes - Schindlers List
7: Warden Norton - Bob Gunton - The Shawshank Redemption
8: Johnny Ringo - Michael Biehn - Tombstone
9: Cyrus 'The Virus' Grissom - John Malkovich - Con Air
10: Stansfield - Gary Oldman - Leon
Er mit bud lige nu....men det kan hurtigt ændre sig når det går op for en hvem man har glemt.
#7 Razzia 20 år siden
Annie Wilkes - Kathy Bates - Misery
Annie Wilkes: [Right after smashing Paul's ankles with a sledgehammer] God I love you.
Fy for den lede for en ond kælling. Jeg kan stadig se den scene for mig. Det gav godt nok et sæt i mig, da hun havde fat i den hammer. Av av av..
#8 SpielbergFreak 20 år siden
How could I forget?!? Hun er bestemt noget af det ledeste der findes.
#9 PredatorX 20 år siden
#10 filmz-saku 20 år siden