Jeg tror, at jeg er lidt ambivalent i den sag. Der er en del gange, hvor jeg har været glad for at finde en pakke foran døren - men det primært fordi, jeg aldrig når på posthuset... ;)
Men jeg har self. heller ikke mistet en, sååå...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Told har ikke noget med posten at gøre, ud over de opkræver pengene. Det er toldvæsenet du skal have fat i der... :)
Jeg er selv pakkebud i Fredericia og har været det i mange år. Jeg sætter normalt kun pakken hvis jeg har en aftale med kunden, men det er da sket at jeg har lagt en pakke i et skur. For det meste er folk glade for at den er der, så slipper de for at gå på posthuset. Men jeg sætter aldrig pakker i en opgang, med mindre der er en seddel på døren.
Hvad angår DVD film er det forskelligt hvordan de bliver sendt, men de fleste kommer som et alm brev(klods) og dem har vi ikke mulighed for at spore. Medmindre postbudet kan huske den selvfølgelig.
Hvad angår tyveri så sker det ikke kun hos Postdanmark, så der ikke så meget at komme efter!
Hvis posten sætter pakker og breve foran døren skal i selvfølgelig klage, så sker det ikke igen. Medmindre der er en afløser på, de er ikke altid så omhyggelige som det faste bud :)
#21 filmz-lbw 21 år siden
Men jeg har self. heller ikke mistet en, sååå...
#22 Ivse 21 år siden
Told har ikke noget med posten at gøre, ud over de opkræver pengene. Det er toldvæsenet du skal have fat i der... :)
Jeg er selv pakkebud i Fredericia og har været det i mange år. Jeg sætter normalt kun pakken hvis jeg har en aftale med kunden, men det er da sket at jeg har lagt en pakke i et skur.
For det meste er folk glade for at den er der, så slipper de for at gå på posthuset. Men jeg sætter aldrig pakker i en opgang, med mindre der er en seddel på døren.
Hvad angår DVD film er det forskelligt hvordan de bliver sendt, men de fleste kommer som et alm brev(klods) og dem har vi ikke mulighed for at spore. Medmindre postbudet kan huske den selvfølgelig.
Hvad angår tyveri så sker det ikke kun hos Postdanmark, så der ikke så meget at komme efter!
Hvis posten sætter pakker og breve foran døren skal i selvfølgelig klage, så sker det ikke igen. Medmindre der er en afløser på, de er ikke altid så omhyggelige som det faste bud :)
#23 davenport 21 år siden
#24 MuManden 21 år siden