Da jeg idag kom hjem fra arbejde, lå der en seddel fra post danmark om at der var kommet en pakke, til mig. Det er jo altsammen meget godt, MEN. Så stod der på seddelen at pakken ligger under trappen i trappe opgangen :-/ Det gjorde den så selvfølgelig ikke. Jeg snakkede så med Post DK og den må jo så være blevet stjålet.... Så er det jeg tænker, Hva fanden tænker sådan en post omdeler dog på? At alle folk er så søde og vil lade sådan en pakke være i fred. NIX det ved alle og enhver at der nogle langfingrede folk ind i mellem, som ikke kan lade sådan en pakke være i fred. Postomdeleren har så ikke engang skrevet afsender på seddelen, så jeg aner ikke engang hvem jeg skal kontakte, for jeg har flere pakker på vej :-( Jeg håber bare han ringer på imorgen, med en ny pakke så jeg lige kan få afreageret :)
Kæft jeg er godt nok negativ på ham lige nu. Skulle bare lige have det ud.
Jeg vil gå så langt som at kalde det svineri. Jeg oplever det desværre selv, at posten ofte stiller pakken op ad døren, hvis jeg ikke er hjemme. Eller lader den ligge i opgangen. Det er helt uacceptabelt. Klag - som Kadann siger - med STORE ord.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Prøv at spørg de andre i opgangen om de eventuelt har taget den, for at den ikke skulle blive stjålet. Jeg har oplevet noget lignende, men der kom min nabo ind med den samme aften. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
#5 Det kunne man da håbe på, men jeg tvivler. For der er vaskekælder i vores kælder, så der render jo hundredevis af folk frem og tilbage hele tiden. Jeg er pænt sikker på at den er blevet nappet :(
#6: Der skelnes imellem pakker og breve. Hvis den var sendt som pakke, så er den forsikret hos PostDK og de skal kunne dokumentere leveringen. Med andre ord; hvis du ikke har skrevet under ved modtagelsen af pakken, så er det deres problem. De har også afsenderen registreret i system hvis der er tale om en pakke. Hvis den blev sendt som brev (og det kan man godt med eksempelvis dvd-film) er du mere på den, men skal stadig brokke dig. Men som pakke, har du alle odds på din side, og de har bare at hoste op.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg bor i en lejlighed øverst oppe med 3 naboer på samme etage, men jeg har heldigvis ikke oplevet at en pakke er blevet taget, vi er ærlige nok hos os, der tit de andre også har indkøbsvare og andet stående foran deres dør.
Da jeg sku ha min nye mp3 afspiller så vendtede jeg hjemem efter den og da den ikke var kommet den dag den sku være der, så gik jeg ned for at handle, men da jeg åbnede min dør for at gå ud så lå pakken sku foran min dør.
det træls hvis nogen har hugget din pakke, så klag da endelig. men heh nogen gange så foretrækker jeg det sku næsten at de lægger den foran døren, fremfor at blive vækket af postbudet, hvorefter jeg så åbner døren og ligner en zombie, bare fordi man kom lidt sen i seng den weekend 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 MuManden 21 år siden
Så stod der på seddelen at pakken ligger under trappen i trappe opgangen :-/
Det gjorde den så selvfølgelig ikke. Jeg snakkede så med Post DK og den må jo så være blevet stjålet....
Så er det jeg tænker, Hva fanden tænker sådan en post omdeler dog på? At alle folk er så søde og vil lade sådan en pakke være i fred. NIX det ved alle og enhver at der nogle langfingrede folk ind i mellem, som ikke kan lade sådan en pakke være i fred.
Postomdeleren har så ikke engang skrevet afsender på seddelen, så jeg aner ikke engang hvem jeg skal kontakte, for jeg har flere pakker på vej :-(
Jeg håber bare han ringer på imorgen, med en ny pakke så jeg lige kan få afreageret :)
Kæft jeg er godt nok negativ på ham lige nu. Skulle bare lige have det ud.
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Du burde da nok skrive et klagebrev med ret så mange grimme ord til PostDanmark.. det der er helt uacceptabelt.
#3 Yoda 21 år siden
Jeg vil gå så langt som at kalde det svineri. Jeg oplever det desværre selv, at posten ofte stiller pakken op ad døren, hvis jeg ikke er hjemme. Eller lader den ligge i opgangen. Det er helt uacceptabelt. Klag - som Kadann siger - med STORE ord.
#4 MuManden 21 år siden
#3 Jeg har så ALDRIG været udsat for det før nu.
#5 trekster 21 år siden
#6 MuManden 21 år siden
For der er vaskekælder i vores kælder, så der render jo hundredevis af folk frem og tilbage hele tiden.
Jeg er pænt sikker på at den er blevet nappet :(
#7 aknot 21 år siden
men KLAG for sagum!! det er noget svineri
ikke nok med at de selv stjæler en gang imellem, men de giver så også chancen til andre, for latterligt.
#8 gi-jones 21 år siden
#9 elwood 21 år siden
Da jeg sku ha min nye mp3 afspiller så vendtede jeg hjemem efter den og da den ikke var kommet den dag den sku være der, så gik jeg ned for at handle, men da jeg åbnede min dør for at gå ud så lå pakken sku foran min dør.
det træls hvis nogen har hugget din pakke, så klag da endelig. men heh nogen gange så foretrækker jeg det sku næsten at de lægger den foran døren, fremfor at blive vækket af postbudet, hvorefter jeg så åbner døren og ligner en zombie, bare fordi man kom lidt sen i seng den weekend 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 chronaden 21 år siden