#8 Det skulle være helt sikkert at det er en DVD film, så den må jo gå ind under betegnelsen "brev". Havde han dog bare lagt den ved døren,(jeg bor øverst) der kommer jo kun min gamle 90 årig nabo og hun stjæler den i hvert fald ikke:)
Hvor havde du bestilt den fra? En pakke har altid et Track&Trace nummer, som man kan spore den på, men dvd-forhandlerne plejer at sende dem som brev. Under alle omstændigheder kan det dog ikke for alvor være dit ansvar.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 er du nu sikker på det, kan da godt være 90 årig "Gerta" godt kan li en god film i ny og næ på hendes Sourround anlæg, der blæser der ud af så gebisset det klappre 8-)
håber du får erstatning eller endnu bedre finder pakken igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Vel så længe du har din anmeldelse så er det ikke helt skidt. 1: fordi du har på skrift at postbudet har gjort noget MEGET ulovligt 2: Fordi en anmeldelse fungere som din sikkerhed i forhold til udlevering. I det øjeblik der udleveres en anmeldelse så har også breve samme status som pakker og derfor skal post DK have din underskrift på udlevering af brevet før de kan fraskrive sig ansvaret.
Så bare roligt post dk er 100% ansvarlige hvilket du også kan meddele din forhandler når du finder ud af hvem det er brevet var fra. De skal erstatte skidtet.
Svinsk. Mit postbud har gjort det samme, men risikoen er vel mindre når man ikke bor i lejlighed, men i hus. Mit postbud havde fx gemt den godt væk i vores skur (selvom han vel ikke burde gå ind i vores skur!), det kan man lige leve med. Men at stille den i en trappeopgang hvor det vrimler med mennesker? Uacceptablt! Jeg kan godt forstå du er sur, og jeg håber fandme du får en erstatning fra dem.
#11 MuManden 21 år siden
Havde han dog bare lagt den ved døren,(jeg bor øverst) der kommer jo kun min gamle 90 årig nabo og hun stjæler den i hvert fald ikke:)
#12 gi-jones 21 år siden
#13 MuManden 21 år siden
Jeg må jo næsetn vente og se hvilken der ikke dukker op :-/
#14 elwood 21 år siden
håber du får erstatning eller endnu bedre finder pakken igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 rimmer 21 år siden
2: Fordi en anmeldelse fungere som din sikkerhed i forhold til udlevering. I det øjeblik der udleveres en anmeldelse så har også breve samme status som pakker og derfor skal post DK have din underskrift på udlevering af brevet før de kan fraskrive sig ansvaret.
Så bare roligt post dk er 100% ansvarlige hvilket du også kan meddele din forhandler når du finder ud af hvem det er brevet var fra. De skal erstatte skidtet.
#16 ks 21 år siden
#17 El vez 21 år siden
Jeg ventede og ventede og enelleranden dag bankede min nabo på og sagde 'nåja posten kom forbi forleden med denher til dig'.
Der skrev jeg så et surt brev til post danmark og det er aldrig sket siden.
#18 davenport 21 år siden
#19 Hive 21 år siden
#20 davenport 21 år siden