Hey! Jeg kunne godt tænke mig endeligt at få Predator 1 og 2 på dvd, men synes at de almindelige dvd versioner er lidt kedelige, så tænkte på om i herinde kender til en rigtig fed udgivelse af de 2 film?
Og ehhh... vil gerne have danske tekster. På forhånd tak.
Den fedeste udgivelse jeg kender er de nye SE versioner, som også komplimenterer hinanden i udseende. Efter hvad jeg kan se af versioner i DVDprofiler, kan man kun få de ældre SE versioner med danske undertekster. Der er stadig DTS lydspor på disse, men det er ikke de nyeste.
Den 18. april kommer dette boxset indeholdende begge to:
Ok Tak for svarene! = ) Den fra Axel ser rimelig lækker ud! Og ja jeg holder mig langt fra 1-disc udgaverne. det er også den hvor der står "Rovdyret" på...synes ikke det lyder så fedt.
Men det bare fordi det er de eneste Alien, Predator film jeg mangler.
#1 Bohemian 20 år siden
Jeg kunne godt tænke mig endeligt at få Predator 1 og 2 på dvd, men synes at de almindelige dvd versioner er lidt kedelige, så tænkte på om i herinde kender til en rigtig fed udgivelse af de 2 film?
Og ehhh... vil gerne have danske tekster.
På forhånd tak.
#2 PlattFuss6.7 20 år siden
http://global.yesasia.com/en/prdTransfer.aspx/pid-...
og så er der jo osse den her hvis du ose skulle mangle aliens filmende
http://global.yesasia.com/en/prdTransfer.aspx/pid-...
#3 HelmerJ 20 år siden
Eller det gør der så men du skal ikke regne med ret meget lir
Predator i 2 disk med DTS og dansk tekst
Predator 2 2 disk udgaven er uden dansk tekst, kun ikke finde den med DK tekst i 2 disk
#4 filmz-Bruce 20 år siden
Den 18. april kommer dette boxset indeholdende begge to:
Predator 1 & 2 Special Edition Boxset (4 Discs)
Predator review
Predator 2 review
#5 Hive 20 år siden
#6 MuManden 20 år siden
DK sub + DTS(2 disc)til 100,-
#7 El vez 20 år siden
#8 Bohemian 20 år siden
Og ja jeg holder mig langt fra 1-disc udgaverne. det er også den hvor der står "Rovdyret" på...synes ikke det lyder så fedt.
Men det bare fordi det er de eneste Alien, Predator film jeg mangler.
Har nemlig Alien Quad. og AvP-2 Disc.