Hejsa... der har været en del rygter omkring cast til en evt. Predator 3... ( The Rock & Vin Diesel)
Nu spørger jeg.. hvem kunne I tænke jer at se??
Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Richard Dean Anderson (MacGuyver & Stargate SG1) og Ed O'Neill (Vore værste år) dyste mod Predator.. De kunne enten være soldater eller agenter, der af en eller anden grund kunne komme i klammeri med en Predator...
Eller hvis man ville forny sig.. en kvindelig helt..??
Her tænker jeg Christina Ricci eller Amanda Tapping (Stargate SG1).... (hmm.. måske ville det være for meget alien agtigt med en kvindelig helt)
Tja nu klarede Arhnuld jo ærterne i 1'eren, og eftersom den er en af mine favoritter hvad angår actionfilm kunne han passende gøre et comeback. Arnie har heller ikke haft mange gode actionroller på det sidste.
Then again, ingen 3'er ville nok være for det bedste :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
jeg kunne virkleig ikke tænke mig en 3, toeren var slem nok, men hvis avp bliver en succes kommer der jo en 3,the rock er klam, vin diesel og predator i en biljagt, naah jack black vs predator ville jeg nok betale penge for, hvis de skal rape hele conceptet skal det gøres med stil,
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Men som phalanx siger, så ville jeg heller ikke kune tåle at se hverken The Rock eller Vin Fisel i den film (eller hvilken som helst anden for den sags skyld).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
hmm.. cool nok.. hvem ellers ville kunne nakke en Predator ved hjælp af gaffatape, en kuglepen, en papirclips og noget sejlgarn....
nej seriøst, hvis det var (hvilket ku være cool, jeg kan godt li Richard), så ville jeg foretrække en mere Jack O'Neill fra Stargate lignende figur end en Macguyver vs. Predator..
Macguyver vs. Predator hahahahahahaahahaha grineren,, siden der nu er snak om en knightrider film, kunne de jo ligeså godt slå to fluer med et smæk og lave knightrider-VS-predator, kælder svedt
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#1 21 år siden
Nu spørger jeg.. hvem kunne I tænke jer at se??
Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Richard Dean Anderson (MacGuyver & Stargate SG1) og Ed O'Neill (Vore værste år) dyste mod Predator.. De kunne enten være soldater eller agenter, der af en eller anden grund kunne komme i klammeri med en Predator...
Eller hvis man ville forny sig.. en kvindelig helt..??
Her tænker jeg Christina Ricci eller Amanda Tapping (Stargate SG1).... (hmm.. måske ville det være for meget alien agtigt med en kvindelig helt)
#2 El vez 21 år siden
Then again, ingen 3'er ville nok være for det bedste :)
#3 filmz-Martin Schou 21 år siden
Amanda Tapping og Richard Dean Anderson vs. Predator ...
Hey, look boys and girls - The Predator franchice and Stargate franchice have merged to become one.
BY THE POWER OF GRAY SKULL!
#4 filmz-phalanx 21 år siden
vin diesel og predator i en biljagt, naah
jack black vs predator ville jeg nok betale penge for, hvis de skal rape hele conceptet skal det gøres med stil,
#5 Patriarch 21 år siden
:D
#6 dyg 21 år siden
Men som phalanx siger, så ville jeg heller ikke kune tåle at se hverken The Rock eller Vin Fisel i den film (eller hvilken som helst anden for den sags skyld).
#7 Martindan 21 år siden
hmm.. cool nok.. hvem ellers ville kunne nakke en Predator ved hjælp af gaffatape, en kuglepen, en papirclips og noget sejlgarn....
nej seriøst, hvis det var (hvilket ku være cool, jeg kan godt li Richard), så ville jeg foretrække en mere Jack O'Neill fra Stargate lignende figur end en Macguyver vs. Predator..
#8 filmz-phalanx 21 år siden
siden der nu er snak om en knightrider film, kunne de jo ligeså godt slå to fluer med et smæk og lave knightrider-VS-predator, kælder svedt