så drenge nu skal i sq være søde ved ham...*sniffles*...mit store idol...piiiiv....
corgan og co-i har ingen smag....*ryster opgivende på hovedet*...corg-pæn..lol hun havde sikkert klappet dig een hvis du sagde hun *kun* var pæn-sikke et udtryk! *gg*
åh gud...nicole kidmann -en babe...god skuespiller...jeg ser kun een udvej...det hvide snit...kan vi få jack herind? han har lidt øvelse fra cockoos nest...;)
Så lad os nu bare ha lov at savle lidt af Nicole, så overlader vi Keanu "kan kun se ligeglad ud, men er åbenbart lækker i frakke" Reeves til dig, er det ikke en fair trade ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
i hankøn er også bare så heldige! i har altid noget nyt at savle over mens vi må sidde forsmåede og må ty til halvlesbiske tendenser for overhovedet at kunne savle...*suk*
#91 MikkelHJ 22 år siden
#92 filmz-Mira 22 år siden
corgan og co-i har ingen smag....*ryster opgivende på hovedet*...corg-pæn..lol hun havde sikkert klappet dig een hvis du sagde hun *kun* var pæn-sikke et udtryk! *gg*
åh gud...nicole kidmann -en babe...god skuespiller...jeg ser kun een udvej...det hvide snit...kan vi få jack herind? han har lidt øvelse fra cockoos nest...;)
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#93 El vez 22 år siden
Visse folk (jeg nævner ingen navne) vil endog gå så langt som at udtrykke en modsat mening, blot for at skabe debat!
Så lad os nu bare ha lov at savle lidt af Nicole, så overlader vi Keanu "kan kun se ligeglad ud, men er åbenbart lækker i frakke" Reeves til dig, er det ikke en fair trade ?
#94 filmz-Mira 22 år siden
i hankøn er også bare så heldige! i har altid noget nyt at savle over mens vi må sidde forsmåede og må ty til halvlesbiske tendenser for overhovedet at kunne savle...*suk*
#95 filmz-Kadann 22 år siden
Not that there's anything wrong with it..
#96 filmz-Mira 22 år siden
du er ikke begyndt at overveje et styrtbad endnu? for så vil jeg gerne foreslå dig det....du er jo også enormt snavset efter det mudderbad jo ;)
lol kunne ikke lade være...tralallala
#97 filmz-Kadann 22 år siden
Hehe.. jeg tror vi bare skal lade det ligge. ;)
#98 MikkelHJ 22 år siden
Alex Trebek: For the last time. No, you don't
#99 filmz-Mira 22 år siden
du zombier den os bare jo....
#100 filmz-Mira 22 år siden