Ja det ser desværre ud til at fuktz lider af lavt selvværd når han har behov for at fremhæve sig selv i sådan grad. Og så ovenikøbet med at fortælle at han ingenting ved.
Det fede ved Surprise er jo at man ikke ved hvad kommer, og det er fuktz stolt over han ved... Endnu engang bevist på hvordan han skyder over målet og på mystisk vis rammer sig selv i kuglerne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det var nu ikke mudderkast jeg ville ud i her, på trods af at Fuktz' #166 post er rigtig god flamebait - og jo jeg havde fanget at du ikke skulle til premiere surprise og af den grund ikke gad informere de håbløse uvidende tåber du åbenbart tager os for, om programmet på lørdag.
Om man vil læse evt. påstande om hvad der kommer til surprise er vel ens egen sag, men hvis man skal høre på en masse lort fra denne tråd, tror jeg også jeg foretrækker at lade mig overraske.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ingen af dem ... viste de The Texas Chainsaw Massacre - "Big Surprise" - som ikke var det store. Der var også flere, der gik underforestillingen. Havde håbet på Master and Commander eller Underworld.
Skal i Imperial i aften, så der håber jeg, at de har noget bedre på programmet :-/
#171 El vez 22 år siden
...men den fangede du jo slet ikke - hopeless!
*krydser fingre for han ikke skal ind og se Scary Movie 3 på lørdag*
#172 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#173 DarkLight 22 år siden
Det fede ved Surprise er jo at man ikke ved hvad kommer, og det er fuktz stolt over han ved... Endnu engang bevist på hvordan han skyder over målet og på mystisk vis rammer sig selv i kuglerne.
#174 El vez 22 år siden
Om man vil læse evt. påstande om hvad der kommer til surprise er vel ens egen sag, men hvis man skal høre på en masse lort fra denne tråd, tror jeg også jeg foretrækker at lade mig overraske.
#175 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#176 DarkLight 22 år siden
#177 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#178 22 år siden
Det skulle tilfældigvis ikke være gyser - nu hvor det var halloween :)
#179 Patriarch 22 år siden
Tror idag at det er en af disse
underworld
swat
master and commander
#180 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Skal i Imperial i aften, så der håber jeg, at de har noget bedre på programmet :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***