Gravatar

#61 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#60 Okay. Den eneste PS jeg har set i Imperial var Rembrandt.. Men jeg troede de hovedsagligt viste mainstream film ti PS.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#62 El vez 22 år siden

Det er det også, men nogle gange bliver man (positivt) overrasket :)

Her er nogle af de film de tidligere har vist til Surprise i Imperial:

Pirates of the Caribbean (yeah baby!)
Bruce Almighty
The Pianist
Johnny English
Catch me if you can
The Core
007
28 Days Later
Red Dragon
xXx
The Bourne Identity
A Beautiful Mind

Jeg har været inde og se flere men kan ikke liige huske dem alle.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#63 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Touche.. Jeg har set Pirates of The Carribean, Matchstick Men, Hollywood Homicide og Daredevil i Cinemaxx.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#64 El vez 22 år siden

Jeg har været i Cinemaxx til SP én gang, hvor de viste "The Kid", en disney film med Bruce Willis (nej vel?) til en forestilling kl 24. Siden da har jeg ikke været derinde..

Men det lader til de har fået et lidt bedre udvalg, jeg glæder mig ihvertfald til at se Matchstick Men!
Gravatar

#65 filmz-Mira 22 år siden

vez-du ved da hvornår du skal ramme dem! var helt færdig med Bruce...goooooooooooood!!! *ggg*
Så pirates som FP special i en marathon-hele bio klappede og hujede hehe tror det var et hit ;)at eje...

the core-god?

er 28 days later noget værd??

og hader leodrengen yukkie-ikke se niks biks...han er på samme liste her som nicole kidmann-deres ene tilstedeværelse kan ødelægge en hel film...*shakes*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#66 Corgan 22 år siden

#65:
"28 days later" har fået meget (god) omtale, og jeg havde også hørt fra flere, at den skulle være god... men personligt synes jeg at den film stinker. Ja, det ser ok ud at de har fået lov til at rydde noget af London, men hele filmens look virker meget amatør agtigt (ikke på den fede dogme-måde!!!). Lyssætningen og effekterne var IMO dårlig lavet. Især den måde de havde prøvet at få himmelen til at se post-apokalyptisk ud, var meget dårligt lavet.

SPOILER (Læs ikke følgende hvis du ikke har set filmen endnu!):

Hvorfor er Jim (hovedpersonen) pludselig ikke bange for at slippe zombien fri? Den er jo stadig ikke på hans side.

/SPOILER
Gravatar

#67 El vez 22 år siden

Corgan:
Ingen anelse.

Mira:
Jeg har det helt modsat Corgan, jeg syntes 28 days later var virkelig fed, og en god nytænkning blandet med klassisk zombie splatter.

Kameraføringen kunne jeg virkelig godt lide og jeg synes ikke det gjorde noget den bar præg af at være lowbudget.

Ud fra hvad du ellers har fortalt om din filmsmag, Mira, tror jeg godt du ville kunne lide den.

The Core var ganske forfærdelig.. Armageddon om igen, blot med ukendte skuespillere. De eneste lyspunkter var katastrofescenerne i starten af filmen, især en hvor nogle fugle går amok er ret fed. Ikke en film jeg ville spilde penge på, og absolut en af de dårligere Surprise oplevelser.

Ja Leo er ikke fed som prettyboy, men han har nu vist skuespiltalent, og jeg mener også han viser det i "Catch me", som jeg syntes var fed.

MmmmmmNicole
Gravatar

#68 filmz-Kadann 22 år siden

#67 -

Yees.. 28 Days Later er sweet.. fanme god underholdning :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#69 filmz-Mira 22 år siden

Ok så der er to mod en i kampen om 28 days later *g*-hehe vez meget snildt den måde du fik skrevet det på med min filmsmag...jeg tror faktisk ikke jeg har nogen lol...hader dog gangsterfilm, rapperfilm og sødsuppeplidderpladder..

Jeg kunne faktisk godt lide armageddon-alt med rummet bliver slugt råt på denne front. Ser The Core hvis den dumper forbi men ellers ikke....ikke mange har snakket om den i det hele taget-så er det sjældent noget..men jeg syntes jeg aner en temmelig snert af jeg vist skal se 28 dage senere-curiousity killed the cat...
b´klager corgan ;)presset var for stort ;) *g*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#70 Corgan 22 år siden

#67 og #68:
Tjaa... enhver med sin smag.

Leo betegner jeg som værende én af de mest talentfuld unge skuespillere i Hollywood. Han har selvfølgelig lavet nogle chickflicks, men betvivler man han talent, skal man bare se "The Basketball Diaries", "What's Eating Gilbert Grape" eller "Catch me if you can".

#69:
Det er ok. May God be with you. ;-)

Skriv ny kommentar: