Gravatar

#1 filmz-ceciliec 20 år siden

Var lige inde på Cinemaxx's hjemmeside for at tjekke om de viser Serenity (Det ser ikke sådan ud :( ) og så så jeg tilfældigvis dette om den næste premiere surprise:

Undtagelsesvis røber vi hvilken film vi viser, da det simpelthen kræves at publikum er forberedt på hvad de skal se... Og derfor kan vi fortælle at det næste gang (25/11) er Sam Mendes (American Beauty) Jarhead.

Hvad er der da så specielt ved denne film, at de bliver nødt til at afsløre det? Og hvad er forskellen så på denne "surprise" og en almindelig snigpremiere? For mig personligt er den største fornøjelse ved premiere surprise da netop overraskelsen. Jeg overvejer ret kraftigt at afbestille min billet nu.
Gravatar

#2 Bates 20 år siden

Den vil jeg da meget gerne ind og se(jarhead).
Gravatar

#3 tiny 20 år siden

Mon ikke det er efter surprisen, hvor de fleste udvandrede fra filmen da der blev vist The Aristocrats?
http://www.filmz.dk/forum/item/14626/
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#4 chandler75 20 år siden

Men der har da ikke rigtig været nogle kontroverser omkring "Jarhead"...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 JannikAnd 20 år siden

Øv! Den ville jeg gerne have set, hvis ikke det var, fordi jeg havde planer fredag og nægter at se film i Cinemaxx.
Gravatar

#6 filmz-Bartman 20 år siden

Hehe lyder da mærkeligt at de røber det fordi det er Jarhead.. jeg sku da ik mene der var noget specielt ved den.. men vil sku stadi gerne se den!! :D
Gravatar

#7 Michael Andersen 20 år siden

Det er jo for at få de folk som hader overraskelser (de som udvandrede fra "The Aristocrats") til at vende tilbage "Premiere surprise" igen. Tåbeligt samfund vi lever i :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 filmz-712 20 år siden

Findes der ingen Premiere Surprise i den Cinemaxx som ligger på fyn? Kan se at det er under Københavnstrup som viser Jarhead, og i Århus har de ikke skrevet noget om det.
Gravatar

#9 filmz-ceciliec 20 år siden

Jeg undrer mig også over formuleringen, jeg kunne heller ikke se noget specielt kontroversielt ved Jarhead traileren, og hvorfor skal det gå ud over premiere surprise i hele landet at en enkelt gik galt i København.
Der har været en premiere surprise i Århus siden (Domino), og jeg lagde ikke mærke til noget fald i fremmødet. (De havde så valgt at flytte min plads et par rækker tilbage i forhold til det jeg bestilte og det kan man jo undre så sig lidt over. De er åbenbart lidt mærkelige hos Cinemaxx).
Nå jeg smutter nok forbi i morgen og får en forklaring face to face når jeg alligevel skal afbestille min billet, jeg tror ikke Jarhead er en film jeg vil nyde synderligt meget.

i Århus har de ikke skrevet noget om det

Det er rigtigt at det ikke står beskrevet som på den københavnske side, men hvis man tjekker filmlisten står det som Premiere surprise/Jarhead, så der er vist ikke meget tvivl om det.
Gravatar

#10 filmz-712 20 år siden

#9 - Okay, men jeg gider alligevel ikke rejse 200km for at se en film. ;)

Skriv ny kommentar: