Gravatar

#1 filmz-SWG 18 år siden

Hej.

Nogen af jer der ved hvorfor der ikke var premiere surprise i Imperial igår? Der var lukket og slukket da jeg kom dertil omkring 23:30 tiden.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Med de møgfilm de har vist igennem et stykke tid, vil jeg formode det var pga. manglende interesse fra publikum.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-vassago 18 år siden

#1: Måske en af billetkontrollørene blev angrebet og filmen derefter blev aflyst?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 Spanner 18 år siden

Det er flyttet til Palads pga det lave besøgstal gennem den senere tid, så vidt jeg er informeret
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 2 Hørt !!!
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 gi-jones 18 år siden

Underligt. Det plejer at være ret godt besøgt her i Århus.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 thomas040 18 år siden

det er jo skod film de har vist igennem tiderne.... jeg husker EEN god oplevelse..
men det var i scala, og det var snig premiere på the rock, 2 måneder før tid :) se DET var sager ! :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#8 El vez 18 år siden

Der har været masser mindeværdige premiere surprise i Imperial. A Beautiful Mind, 28 Days later, Pianist etc.

Men ja, jeg kan forstå at standarden har været for nedadgående. Synd, for konceptet er jo fantastisk =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 gi-jones 18 år siden

Jeg har aldrig set én jeg var skuffet over. Så godt nok Fantastic 4 på et tidspunkt, men på det tidspunkt havde jeg store forventninger til den.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Ja, ideen er rigtig god, men kvaliteten har været for svingende til at jeg har lyst til at spilde mine nattetimer på dem mere.

De kunne sagtens ændre lidt på det således at folk ville vende tilbage igen fx have en gæstetaler før filmen. Har selv arrrangeret masser af events og ved at det ikke behøver at koste en formue, da man meget næmt kan finde sponsorer til denne type.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: