Hvad så? Lever det op til al den hype, der har været? Er det en spændende serie? Hvad synes I? Afsnittet i dag synes jeg selv var ret fedt - skal da klart se det næste søndag :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Jeg kunne godt lide de første to afsnit, men indtil dagens afsnit overvejede jeg rent faktisk at bruge min tid på lektier i stedet. Men der kom da lidt spænding tilbage i dag, håber dte bliver ved sådan.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er så af den overbevisning, at det bliver svagere og svagere efterhånden som sæsonen rykker frem.
#5 - Det er da forholdsvis let at gennemskue, hvem der er de onde og de gode. Faktisk synes jeg linjen er trukket så tydeligt op, at det er lettere irriterende og gør den meget mere forudsigelig. Måske er det ikke så tydeligt endnu, men det kommer.
#1 filmz-canner 19 år siden
#2 Guts 19 år siden
Klart den gør!!!
Har set hele 1.sæson! styrer for vildt!
Glæd Jer!!
#3 lagoni 19 år siden
#4 Slettet Bruger [989200143] 19 år siden
#5 filmz-jonasgr 19 år siden
Synes den er ret uforudsigelig. Svært at gennemskue hvordan det hele hænger sammen og hvem der "bad guys" og etc.
'Cause I'm evil"
#6 filmz-sanjo 19 år siden
Det har han heller ikke, amerikanerne er "kun" kommet til 19 episode :)
Men glæd jer, den bliver endnu mere spændende!
#7 ks 19 år siden
#5 - Det er da forholdsvis let at gennemskue, hvem der er de onde og de gode. Faktisk synes jeg linjen er trukket så tydeligt op, at det er lettere irriterende og gør den meget mere forudsigelig. Måske er det ikke så tydeligt endnu, men det kommer.
#8 wiseguy 19 år siden
Synes generelt, at serien er ganske fin søndagunderholdning.
#9 Guts 19 år siden
Jeg har set de første 19 afsnit...sorry!
Sidder i USA og ser dem.
#10 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"