Gravatar

#1 wiseguy 21 år siden

PIS!!! Min udgave af ovenstående, som jeg med stor glæde modtog forleden er defekt. Den hugger og hakker sig igennem de ting der ligger før menuen. Det tager ca. 5-6 min. at komme til menuen. Når filmen så er startet, så går det egentlig fint indtil de sidste 15 min. af filmen. Så begynder den at hugge og hakke igen. Man får lov til at se 1 sek. så pauser den. Så får man lov at se 3 sek., så pauser den osv. osv.
Jeg har købt den hos Cd-Wow. Jeg ville lige høre, om der er andre, der har haft de samme problemer. Eller hvad erfaringer I har med at kommunikere med Cd-Wow, når man skal klage over en defekt dvd. En ting er sikkert!!! Det er en satans god film, så jeg SKAL bare have, en udgave der virker.
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

Jeg har selv lige modtaget den for en lille uge siden, men har ikke prøvet at afspille den endnu. Skal nok prøve det efter den film jeg har smidt på (den tager så 3 timer, så der skal nok være andre, der har svaret imens).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 wiseguy 21 år siden

Nu har jeg udfyldt deres blanket vedr. faulty items på deres hjemmeside, så må vi se hvad de siger!!!
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

Jeg har en anden udgave, nemlig den koreanske R3 - den er der ingen problemer med.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-Bruce 21 år siden

Har købt min fra AxelMusic, men det er også den koreanske R3 version og den er 100% ok.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 dyg 21 år siden

Heller ingen problemer med min.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 DarkLight 21 år siden

Har den samme som El vez, har ingen problemer.

Dog skal det lige bemærkes at det aldrig kan betale sig at sende ting ind til cd-wow. Man får ikke det tilbage som man betalte i porto.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 wiseguy 21 år siden

Allerede her til morgen, var der svar fra Cd-Wow, hvor de beklager, og lover at sende en ny med det samme. Så det lader til, at det kommer til at gå smertefrit.
Vedr. den koreanske udgave som flere af jer skriver, i har. Har man noget som helst ud af ekstra materialet på disc 2?? er det med engelske tekster??? Jeg kan se at man fra november kan købe en 2-disc udgave i R2 fra Cd-Wow. Den lyder interessant!!
Gad vide hvornår dette mesterværk rammer Danmark officielt? Jeg vil helt vildt gerne have set den i biffen første gang.

#9 Corgan 21 år siden

#7:

Jo, det gør man da. Det gjorde jeg i hvert fald da jeg retunerede en dvd for et par måneder siden.

Btw. så er der heller ikke nogen problemer med min udgave af A Tale of Two Sisters.
Gravatar

#10 Corgan 21 år siden

#8:

Man får ikke meget ud af ekstra materialet på disc 2 da det netop ikke er med undertekster. For folk med interesse for CG og for musikken, er det dog muligt at få et lille indblik i hvordan de har lavet det. (Man får af gode grunde ikke et detaljeret indblik med mindre man kan forstå koreansk)

Selve dvd-coveret er dog rigtig lækkert og stilrent. Der medfølger også en film-strimmel.

Skriv ny kommentar: