Gravatar

#21 Batsy 14 år siden

20# Som medie :), og hvad har udviklet sig men det kun 1 af min 20 ting jeg har skrevet som et slags spørgsmål

eks: Hvorfor kom 3D effekten til verden, hvorfor er den vendt stærkt tilbage nu i dag?

:) bare nogle spørgsmål om film hvordan de har ændret sig, og proccesen fra manus til selve klipningen og sådan.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#22 RasmusFL 14 år siden

Batsy (3) skrev:
2# Altså, eks fra overgang til barn til voksen, hvad sker der undervejs og sådan :)

Batsy (21) skrev:
20# Som medie :), og hvad har udviklet sig men det kun 1 af min 20 ting jeg har skrevet som et slags spørgsmål

eks: Hvorfor kom 3D effekten til verden, hvorfor er den vendt stærkt tilbage nu i dag?

:) bare nogle spørgsmål om film hvordan de har ændret sig, og proccesen fra manus til selve klipningen og sådan.

Må nok sige jeg er på herrens mark. :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#23 elwood 14 år siden

Det følgende sættes i spoiler...

Jeg tror den lærer har haft tømmermænd, og bare sku finde på noget de sku lave, uden det gav mening 8-)

Hehe ja jeg har også grint højlydt af den 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 Batsy 14 år siden

23# Det som ikke læren der noget galt med, det bare den måde jeg har svært ved at forklare det, og det en eksamens opgave for alle skoler (;

Gravatar

#25 Antlion 14 år siden

Du skal vel ikke blot finde på spørgsmål, hvis det er en eksamensopgave? En åbenlys problemformulering kunne eventuelt være:

Hvordan har filmmediet udviklet sig siden det 19. århundrede?

1. Redegør for lydteknologiens revolution af filmmediet.
2. Analysér diverse sort/hvid- og farve-film, og diskutér de æstetiske forskelle.
3. Perspektivér filmmediets udvikling til menneskets/andre kunstformers/andet.
Gravatar

#26 Thomsen 14 år siden

#25 - Det er vel begrænset, hvor meget filmmediet har udviklet sig i det 19. århundrede (altså bortset fra, at det blev opfundet)? ;-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#27 Batsy 14 år siden

25# Ja self, vi skal igang med de rigtig projekt i uge 5, hvor vi skal til at skrive, lave et kreativt produkt osv :) og fremlægge.

Gravatar

#28 Antlion 14 år siden

#26:

Jeg skrev siden det 19. århundrede. :)

#27:

Hvorfor skal I så bruge alle disse tilfældige spørgsmål? En problemformulering afgrænser området til det essentielle, således I bliver i stand til at redegøre, analysere og perspektivere. Overfladisk behandling af 15-20 spørgsmål medfører ikke konkrete svar.
Gravatar

#29 Skeloboy 14 år siden

#28 - han går i folkeskole...:)

Dit foreslag lød ellers rigtig godt, men jeg vil mene det er på universitetsniveau
Gravatar

#30 Batsy 14 år siden

29# Sku til at sige det samme

28# Lærens orde kan vel sige, (;

Skriv ny kommentar: