Gravatar

#31 Bates 12 år siden

Hey. Skal ind og se Prometheus en af de kommende dage, og jeg er vældig meget i tvivl om, hvilke forestilling man skal vælge.

Så folk, der har været inde og se den i 3D, hvad siger i? Er det noget værd eller skal man holde sig til 2D?
Gravatar

#32 Thomsen 12 år siden

#31 - Hvis du skal se den, så bør du se den i 3D. Jeg var ikke særligt begejstret for filmen som helhed, men 3D'en var klart noget af det, der trak op. Åbningsscenerne og scenerne i de lange, mørke gange var perfekte til 3D.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#33 Richard Burton 12 år siden

Bates (31) skrev:
Hey. Skal ind og se Prometheus en af de kommende dage, og jeg er vældig meget i tvivl om, hvilke forestilling man skal vælge.

3D, hvis du kan opleve den i Dolby 3D eller XPand format! Men kan du kun se den i MasterImage eller Real-D format så 2D!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#34 MOVIE1000 12 år siden

JEg tror det er slut med at se 3D i biografen ihvertfald i Esbjerg Biocity. Jeg synes slet ikke der var nogen særlig god 3D effekt, enkelte scener var ok men ikke mere end ok. Og jeg havde bestilt nok den bedste plads i hele salen ved så ikke hvad det var for noget 3D jeg så. Men holder mig fremover kun til mit tvs 3D.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#35 Richard Burton 12 år siden

#34 Find en Dolby 3D eller XPand i nærheden af dig:

http://www.danske-biografer.dk/Default.aspx?ID=20&...
Gravatar

#36 Bates 12 år siden

Jeg smutter i Imperial og ser, og der lyder ikke ligefrem lovende, hvis jeg skal se den i 3D. Så jeg holder mig nok til den gode gammeldags 2D. :)
Gravatar

#37 Richard Burton 12 år siden

#36 Bibliografen Bagsværd!!! Dolby 3D!
Gravatar

#38 Ericmase 12 år siden

Vil med glæde prøve Klovborg, men det er alt for langt :(
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39 Bates 12 år siden

De viser den sgu også kun i 3D i Imperial, så det kunne da godt være at man skulle tage hele vejen til bagsværd :)
Gravatar

#40 Richard Burton 12 år siden

#39 Du vil formentlig ikke blive skuffet :)

Skriv ny kommentar: