Skal ind se Prometheus som i nok kan aflede af overskriften, er jeg i tvivl om formatet.. Er ikk en stor fan af 3D da jeg syns det belastende med briller på.
Hvad syns i vi skulle vælge? Altså hvad der gir den bedste oplevelse?
Altså, Ridley Scotts hensigt er jo, at den skal ses i 3D. Det er, derfor han har optaget den i 3D. Om han så formår at udnytte teknologiens muligheder er jo umuligt at sige, eftersom filmen ikke er udkommet endnu. Men jeg har tænkt mig at se den i 3D, ved mindre de første anmeldelser siger noget, som gør, at jeg bliver nødt til at revurdere min holdning.
Men hvis du ikke engang brød dig om hverken Avatar eller Hugo i 3D, så tvivler jeg på, at Prometheus "omvender" dig.
Alle 3D film kan ses i 2D og 100% af dem får bedre billedkvalitet. Om 3D giver nogen mening for dig, må du selv finde ud af. Jeg kan mærke jeg er ved at blive immun overfor "effekten" og filmoplevelserne bliver sjældent bedre. Jeg tror dog heller ikke formatets potentiale er blevet udnyttet endnu. Om Prometheus skal ses i 2D eller 3D er derfor svært at udtale sig om. Jeg ville vælge 3D, fordi biograferne jo fucker 2D formatet og sætter filmen op i 2D i mindre biografer.
#8 Og så har listen en fed dobbeltfunktionalitet, så man undgår at se film i 2D på et sølvlærred. Man skal blot lade være med at se 2D film i de biografer, hvor der står Masterimage og Real-D ud for.
#1 Sp00k 12 år siden
Hvad syns i vi skulle vælge? Altså hvad der gir den bedste oplevelse?
#2 MMB 12 år siden
Men hvis du ikke engang brød dig om hverken Avatar eller Hugo i 3D, så tvivler jeg på, at Prometheus "omvender" dig.
#3 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Highland Park 12 år siden
http://www.danske-biografer.dk/Admin/Public/Downlo...
En Dolby 3D-oplevelse i Klovborg Kino kan varmt anbefales.
#5 Richard Burton 12 år siden
#6 Sp00k 12 år siden
Må vel os hellere vænne mig til at det er kommet for at blive.
#7 Ericmase 12 år siden
Fed liste! Den hjalp sgu meget! Tusind tak for den! :)
#8 Highland Park 12 år siden
#9 Richard Burton 12 år siden
#10 MMB 12 år siden