Ok, kender ikke Linux. (Er jo ikke nerd ;D) - men det var da en mulighed. Princippet er vel som sådan det samme? Bare der er et sted at skrive www.filmz.dk, så er jeg glad ;)
Men vi har lige brugt 10.000 på babyting, så jeg får nok ikke lov til at bringe en PSer ind i huset, selvom det er langt vigtigere end puslebord og barnevogn fra Brio... >:/ 5000,- for sådan én!!! (Det er = en PS3 med tilbehør og spil og film!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Well, alternativet er at give omkring 200 kr. mere for et bluetooth-tastatur, der ikke har en touchpad på, men en mus med i pakken. Personligt kan jeg sagtens bruge de par timer det vil kræve at vænne mig til den ene tast, frem for at smide 200 kr. ud af vinduet på et ringere og mere upraktisk produkt. :)
Når du nu har købt dette fantastiske spil (eller forløber for den fulde GT om man vil - som bekendt kommer i 2009) - så kræver det næsten at du får st din PS3 op på det trådløse netværk derhjemme - idet en stor del af GT5 Prologue jo netop består i at kunne spille online mod andre GT freaks ;) Det er ret federn skulle jeg hilse og sige ! ;)
#21 filmz-Kadann 17 år siden
http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstati...
#22 davenport 17 år siden
Men vi har lige brugt 10.000 på babyting, så jeg får nok ikke lov til at bringe en PSer ind i huset, selvom det er langt vigtigere end puslebord og barnevogn fra Brio... >:/ 5000,- for sådan én!!!
(Det er = en PS3 med tilbehør og spil og film!)
#23 dyg 17 år siden
#24 El vez 17 år siden
#25 filmz-Kadann 17 år siden
Nå ja, men nu er det vel begrænset hvor mange stile man skal skrive med sådan et, hvis man køber det til sin PS3. :)
Det er i øvrigt det billigste bud på et bluetooth-tastatur jeg er stødt på, hvor der er pegeredskab med i prisen.
#26 El vez 17 år siden
Ved nærmere eftersyn kan jeg se det ikke er et Dansk keyboard de har afbildet, så kan man jo håbe på de har en alm enter key på den danske variant.
#27 filmz-Kadann 17 år siden
Well, alternativet er at give omkring 200 kr. mere for et bluetooth-tastatur, der ikke har en touchpad på, men en mus med i pakken. Personligt kan jeg sagtens bruge de par timer det vil kræve at vænne mig til den ene tast, frem for at smide 200 kr. ud af vinduet på et ringere og mere upraktisk produkt. :)
Der er i øvrigt ikke en dansk variant.
#28 filmz-Cyberdog 17 år siden
Når du nu har købt dette fantastiske spil (eller forløber for den fulde GT om man vil - som bekendt kommer i 2009) - så kræver det næsten at du får st din PS3 op på det trådløse netværk derhjemme - idet en stor del af GT5 Prologue jo netop består i at kunne spille online mod andre GT freaks ;)
Det er ret federn skulle jeg hilse og sige ! ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971