Ja, nu havde jeg lige glædet mig til at spille mit nyindkøbte Gran Turismo 5 Prologue, og så påstår min PS3 guddødemig, at jeg skal opdatere skidtet, inden jeg kan spille det - æv!
Da det MILDEST TALT er besværligt for mig at flytte rundt på mit udstyr, så jeg kan koble konsollen til tv og internet samtidig (med mindre jeg køber et ethernetkabel på 30 meter, så det kan nå ned i kælderbiffen), ville det være rart, hvis jeg kunne opdatere på anden vis.
Jeg har været inde på den officielle hjemmeside og downloade opdateringen, men det dutter åbenbart ikke at brænde den på en cd-rom (som er det eneste medie, jeg har til rådighed).
Hvad gør jeg så? Skal jeg brænde på dvd-rom, eller skal jeg lægge den ned på en USB key? Eller skal jeg bare ud og købe et meget langt netkabel?!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har ikke nogen PS3 eller dybere indsigt, men så vidt jeg ved har den trådløst netværkskort, dvs. hvis du har en trådløs router eller access point (der du ville trække dit 30m kabel fra), vil PS3'en kunne opfange signalet og logge på nettet uden brug af kabel.
Hvis du ikke har en trådløs router kan man sikker finde en for en rimelig pris, og du vil også kunne koble din pc og andre enheder på.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja, der er et ganske glimrende trådløst netværkskort i, der netop kan bruges til dette formål.
Det kræver godt nok, som El Vez skriver, at du har en trådløs router eller et accesspoint sat til din forbindelse, men sådan et kan købes for 250-300 kr. og opefter.
Ok, jeg har en trådløs ruter, men den er jo "låst", så det kun er vores to hjemmemaskiner, der har adgang til nettet - kan PS3'eren så godt koble sig på alligevel?
#1 filmz-yoshimura 17 år siden
Da det MILDEST TALT er besværligt for mig at flytte rundt på mit udstyr, så jeg kan koble konsollen til tv og internet samtidig (med mindre jeg køber et ethernetkabel på 30 meter, så det kan nå ned i kælderbiffen), ville det være rart, hvis jeg kunne opdatere på anden vis.
Jeg har været inde på den officielle hjemmeside og downloade opdateringen, men det dutter åbenbart ikke at brænde den på en cd-rom (som er det eneste medie, jeg har til rådighed).
Hvad gør jeg så? Skal jeg brænde på dvd-rom, eller skal jeg lægge den ned på en USB key? Eller skal jeg bare ud og købe et meget langt netkabel?!
#2 El vez 17 år siden
#3 filmz-yoshimura 17 år siden
#4 El vez 17 år siden
Hvis du ikke har en trådløs router kan man sikker finde en for en rimelig pris, og du vil også kunne koble din pc og andre enheder på.
#5 filmz-Kadann 17 år siden
Det kræver godt nok, som El Vez skriver, at du har en trådløs router eller et accesspoint sat til din forbindelse, men sådan et kan købes for 250-300 kr. og opefter.
#6 wiseguy 17 år siden
#7 filmz-Bruce 17 år siden
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
#9 DarkLight 17 år siden
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, PS3'eren understøtter også diverse former for sikkerhedsindstillinger i forhold til trådløst netværk.