Fuktz - Jeg har lige siddet og nydt din opgave til morgen kaffen. Jeg syntes at du har mange gode ting med og minder mig om da jeg lavede en opgave om den i faget Filmanalyse, men jeg syntes at du får nogle andre ting med end dem vi lige faldt over den gang og jeg syntes også at dine "klip" er velvalgte.
Det er måske også fordi der er skrevet mere om den i dag, for da jeg skrev om den var den lige kommet ud og havde kun et par dage til at skrive min opgave, men afgjort en opgave du kan være stolt af.
Havde ikke troet jeg skulle nyde at læse en 3.årsopg. Hvis bare alle folk skrev om filmz. Som tidligere nævnt får du nogle gode ting med, tingene med Nietzsche har jeg aldrig tænkt videre over (men har så aldrig skrevet en opg. om filmen), og du kommer meget godt rundt om filmen uden at miste fokus på emnet.
Du skal være velkommen til at skrive flere 3.års opg. og sende dem ind ;)
#42 Tror jeg holder mig til denne ene.. Men hvis jeg på et andet tidspunkt skriver om en film, og filmz.dk stadig eksisterer til den tid, skal jeg nok sende dem ind.. ;)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#41 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Det er måske også fordi der er skrevet mere om den i dag, for da jeg skrev om den var den lige kommet ud og havde kun et par dage til at skrive min opgave, men afgjort en opgave du kan være stolt af.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#42 skittlez 22 år siden
Hvis bare alle folk skrev om filmz.
Som tidligere nævnt får du nogle gode ting med, tingene med Nietzsche har jeg aldrig tænkt videre over (men har så aldrig skrevet en opg. om filmen), og du kommer meget godt rundt om filmen uden at miste fokus på emnet.
Du skal være velkommen til at skrive flere 3.års opg. og sende dem ind ;)
#43 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#44 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#45 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#46 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#47 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#48 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#49 Michael Andersen 22 år siden
#50 filmz-Daniel_Logan 22 år siden