Gravatar

#11 Hasselguff 22 år siden

mmmmmm - "Filmoplevelse" - den vækker gode minder...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#12 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Opgaven blev færdig lørdag aften. Bare så der ikke er flere der ubelejliger sig for at komme med råd. Jeg har skrevet næsten 17 sider, med mest fokus på Nietzsche og hvordan hans ideer spiller ind på Tarantinos samfundssyn.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#13 DarkLight 22 år siden

Det glæder vi os til at læse :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 Morbid 22 år siden

Ja, jeg håber også at det er noget vi får fornøjelsen af at læse.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#15 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Jeg ahr det i Word-format, men mine hjemmeside skills er lidt ikke-eksisterende.. Hvis i kommer med en mail kan jeg sende den til jer.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#16 DarkLight 22 år siden

Kan man ikke vælge Save As, i Word og så gemme det som Html ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 Morbid 22 år siden

ellers skal jeg med glæde smide den op på min hp i word format, så folk kan downloade den.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#18 El Capitan 22 år siden

GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!! GØR DET....!!!!
Gravatar

#19 El Capitan 22 år siden

Hvad er din HP.. Altså adressen
Gravatar

#20 azathoth 22 år siden

Vi ku også smide den på filmz.dk som en artikel hvis det har interesse.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: