Så den lige igår. I starten hvor Honey Bunny osv. røver restauranten, bliver der sagt: " ....or I will kill every last mothefucking one of you..!" (eller noget i den stil.) Men når man ser scenen til sidst i filmen, bare fra en anden vinkel er den replik lavet om... Hvorfor? Er det bare en sløset fejl fra Q.T's side..? Eller?
Just a thought.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Tillad mig at komme før min nemesis (tvivler også på at han ved det).
At the beginning, Amanda Plummer's character screams that she's gonna kill "every last mother fu*kin' one of you." In the last scene it's changed to "every last one of you motherfu*kers!" [In the DVD version of the film, Quentin Tarentino explains on his audio commentary asks us not to count this as a mistake - the dialogue is deliberately different in both scenes to show the different perspectives of the scene by the Amanda Plummer and Tim Roth pair compared to those of Samuel L. Jackson and John Travolta.]
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er rart at vide at Q.T ved det og selv mener at det er helt med vilje. Men jeg forstår stadig ikke helt hvorfor det skulle gøre en forskel...hun burde vel reelt sige det samme uanset hvilket perspektiv man ser det fra?!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Ja det skulle man tro, og udførelsen er måske lidt tynd, men ideen er god nok; Hvor folk opfatter de samme ting forskelligt. Det er set før i et utal af film.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#61 filmz-dvede 22 år siden
If He´s so smart, how come hes dead?
#62 Morbid 22 år siden
#63 Guts 22 år siden
Så den lige igår.
I starten hvor Honey Bunny osv. røver restauranten, bliver der sagt: " ....or I will kill every last mothefucking one of you..!" (eller noget i den stil.)
Men når man ser scenen til sidst i filmen, bare fra en anden vinkel er den replik lavet om...
Hvorfor?
Er det bare en sløset fejl fra Q.T's side..? Eller?
Just a thought.
#64 Kalle Ferm 22 år siden
#65 MadMartigan 22 år siden
#63: Det må Fuktz da vide ALT om...?
#66 Guts 22 år siden
Ja..det håber jeg lidt at han kan svare på.
Fuktz, HEEEELP!!!
#67 DarkLight 22 år siden
At the beginning, Amanda Plummer's character screams that she's gonna kill "every last mother fu*kin' one of you." In the last scene it's changed to "every last one of you motherfu*kers!" [In the DVD version of the film, Quentin Tarentino explains on his audio commentary asks us not to count this as a mistake - the dialogue is deliberately different in both scenes to show the different perspectives of the scene by the Amanda Plummer and Tim Roth pair compared to those of Samuel L. Jackson and John Travolta.]
#68 Guts 22 år siden
Okay...tak.
Det er rart at vide at Q.T ved det og selv mener at det er helt med vilje. Men jeg forstår stadig ikke helt hvorfor det skulle gøre en forskel...hun burde vel reelt sige det samme uanset hvilket perspektiv man ser det fra?!
#69 DarkLight 22 år siden
#70 Guts 22 år siden
Ja det er selvfølgelig rigtigt.
Enig i at udførelsen er tynd, men ideen er god nok.
Thanx...