Gravatar

#1 filmz-InsertCoins 22 år siden

Her efter jeg har været inde og se Kill Bill har jeg undret mig over at de siger det er hans 4. film. Skyldes det at man ikke tælller My best friends birthday med? Eller hvad er det lige det skyldes? Hvis man kikker på imdb (http://www.imdb.com/name/nm0000233/) tæller jeg 5 film, hvis man ikke tæller tv-serierne og four rooms med. Men er der nogen der har en forklaring???
-
Folk siger, at film burde være mere som livet. Jeg synes, livet burde være mere som filmene - Myrna Loy
Gravatar

#2 azathoth 22 år siden

Mon ikke fordi det er en amatørfilm... ?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-InsertCoins 22 år siden

Jeg ved det ikke. Har ikke hørt så meget om filmen og har heller ikke set den.
-
Folk siger, at film burde være mere som livet. Jeg synes, livet burde være mere som filmene - Myrna Loy
Gravatar

#4 El vez 22 år siden

Jeg tror der menes spillefilm han både har skrevet og instrueret.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-InsertCoins 22 år siden

Nej det er kun film han har instrueret. Han har jo fx ikke nogen rolle i kill bill vol. 1.
-
Gravatar

#6 Morbid 22 år siden

som azathoth siger, my best friends wedding er en amatørfilm som blev lavet til en af tarantino's venner, og den blev første eftertragtet efter tarantino var blevet berømt.

Og ja, det er bare film han har instrueret. Første udkast til Jackie Brown blev ikke skrevet af Tarantino, så vidt jeg kan huske.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 chandler75 22 år siden

My Best Friend's Wedding?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

? X ? X ? ... var det ikke en film med Julia Roberts ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 dyg 22 år siden

#7 og #8: Jo, my best friends wedding, var en "film" med J. Roberts. Men har ingenting at gøre med denne tråd.

Den som #1 snakker om er My Best Friend's Birthday (1987). Det var (ifølge imdb) den første film Quentin instruerede. Grunden til, at den ikke bliver talt med som en QT film, er jo nok, at den er umulig at få fat i, og kun meget få har set den (jævnfør meget få har stemt på den, på imdb.com).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Captain Vallo 22 år siden

Så burde jeg da også stå på IMDb som instruktør m.v. på 4-5 film!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: