Gravatar

#2391 Ericmase 14 år siden

Skeloboy (2390) skrev:
med mindre du gerne vil ødelægge quizzen for alle andre.

NEVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2392 HonoDelLoce 14 år siden

Apology accepted herfra..

Den skulle selvfølgelig være kommet med det samme, men indrømmelsens kunst er en hård kælling at tage imod med åbne arme, men hun kan være så sød, hvis man behandler hende ordentligt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2393 Kruse 14 år siden

Godt at du indrømmer det, og undskyldningen er også accepteret. Så længe det ikke sker igen, kan vi slå en streg over det og komme videre :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2394 Ericmase 14 år siden

Hvems tur er det? :-)
Gravatar

#2395 Benway 14 år siden

Det må vel være Antlions igen eftersom hans citat aldrig blev gættet.

Antlion er "Two Rode Together" forøvrigt anbefalelsesværdig? Jeg tror aldrig, jeg har aldrig set den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2396 Åkepool 14 år siden

quote=Ericmase (2394)]Hvems tur er det? :-) [/quote]

Stadig din. Du gav et quote i #2368, som der er blevet gættet på en enkelt gang.

Edit: Hov, fuck up i citattingen.

#2395 - Det er vel Ericmase, da han jo "gættede" Antlions og har givet et nyt quote.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2397 Antlion 14 år siden

#2395:

Det er en udmærket film, hvor James Stewarts præstation er højdepunktet. Bemærkelsesværdigt spiller han en kynisk, fordrukken og uetisk sherif, der både er hensynsløs og fej. Denne usentimentale Stewart er i perfekt sammenspil med Richard Widmark.

John Ford hadede filmen, og påstod han kun instruerede den for pengenes skyld. Det er ganske vidst heller ikke en af hans bedste, og eksempelvis den mørke side af Stewarts karakter er meget overfladisk behandlet, men den er uden tvivl værd at se.

Sjovt nok instruerede Ford sit velsagtens største mesterværk året efter, som blev Stewarts anden film med ham, nemlig "The Man Who Shot Liberty Valance".

---

Ericmase fortsætter bare...
Gravatar

#2398 Benway 14 år siden

#2397 Ok. Tak for info. Den lyder næsten til at være værd at se alene for Stewarts rolle.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2399 Ericmase 14 år siden

Antlion (2397) skrev:
Ericmase fortsætter bare...

Ok. Ligger den lige ind igen:

A: Is that it?
B: Yeah.
A: I want rendition protocols, and put the asset on stand-by just in case.

:-)
Gravatar

#2400 elwood 14 år siden

Iron Man 2?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: