A: Listen to it man. Nigga this, Nigga that. You think white go around callin' each other "honky" all day, man? "Hey, honky, how's business?" "Going great, cracker, we're diversifying!"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har set 4 af hans 80'er: The Outsiders og The Big Town, som er ganske fine, men det skal mest være pga. Dillon. Men det er især Rumble Fish og Drugstore Cowboy, der skal ses. Og vel egentlig også de to sidste, har skabt hans ry.
#2406 - Tænkte også på at skrive Matt Dillon eller Paul Haggis, men vurderede at der var mere street credit i at skrive Luda. Jeg undskylder hvis jeg har været for ungdommelig ;)
Nyt quote:
X: What's this? Y: It's litterature on the nicotine patch. X: I don't need a nicotine patch Y, I smoke cigarettes.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
#2401 Ericmase 14 år siden
Nope. :-)
#2402 elwood 14 år siden
ku godt lyde som noget Noah siger, han bruger hvertfald ordet Assets i den film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2403 Ericmase 14 år siden
YES SIR! Korrekt! ;-D
#2404 elwood 14 år siden
#2405 stoffer 14 år siden
Altså den med Luda, ikke den anden.
#2406 elwood 14 år siden
Matt Dillon, som jeg så senere har fået af vide også spillede godt i hans yngre dage, overraskede mig positivt i den her film hvertfald.
#2407 Skeloboy 14 år siden
#2408 elwood 14 år siden
Kan du anbefale noget specielt, med Matt Dilion, tror ikke jeg fik nogle forslag dengang jeg fik dte og vide, eller også husker jeg dårligt 8-)
#2409 Skeloboy 14 år siden
#2410 stoffer 14 år siden
Nyt quote:
X: What's this?
Y: It's litterature on the nicotine patch.
X: I don't need a nicotine patch Y, I smoke cigarettes.