Gravatar

#1 Giraffen 10 år siden

1.3.2002 - 5.5.2014
Gravatar

#2 elwood 10 år siden

Sikker på du ikke mener 5.6.2014 ?

Eller skete der andre ting den 5. Maj, jeg ikke lige kan huske ?
med det sagt så mener jeg nu det har været galt længe, at Johan er smuttet er måske blot det sidste søm i kisten, men han ku ha forladt stedet før også, ville ikke ha gjort en froskel, det har været ned af bakke i lang tid, før det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Kisbye 10 år siden

Ja, ro på. Nu var Insider jo heller ikke alt.
Personligt savner jeg Benway og hans interessante artikler.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#4 Ispep 10 år siden

Folk stortuder, altså. Kom nu videre. Tingene kan ikke altid være som de engang var. Kom videre! Filmz har stadig potentiale til at være det bedste filmsted, så siden er altså ikke død. At mange ældre brugere ikke skriver her mere er en ganske normal tendens for et website. Intet nyt under solen. Mange af brugerne vender alligevel tilbage fra de døde, så intet nyt der heller. Snak nu film i stedet frem for at brokke jer. Slut prut!! ;)
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#3 Jeg vil varmt anbefale dig et par af Martin Faurholts om William Friedkin og Lovecraft:
http://filmz.dk/artikler/filmz-tillaeg-william-fri... og http://filmz.dk/artikler/filmz-tillaeg-lovecraft-h...

Eller Christian Jacobsens artikel om filmplakater:
http://filmz.dk/artikler/filmz-tillaeg-filmplakate...
Gravatar

#6 Giraffen 10 år siden

Ispep (4) skrev:
Folk stortuder, altså. Kom nu videre. Tingene kan ikke altid være som de engang var. Kom videre! Filmz har stadig potentiale til at være det bedste filmsted, så siden er altså ikke død. At mange ældre brugere ikke skriver her mere er en ganske normal tendens for et website. Intet nyt under solen. Mange af brugerne vender alligevel tilbage fra de døde, så intet nyt der heller. Snak nu film i stedet frem for at brokke jer. Slut prut!! ;)

Nej jeg vil have lov til at stortude og brokke mig!

;)

Selvfølgelig forandre tingene sig, det er jo ganske naturligt, men det bliver nok ikke ligefrem for anmeldelser og nyheder jeg vil besøge filmz mere, da den del ligesom har taget en retning jeg ikke helt synes om. Men jeg ville også lyve hvis jeg sagde at jeg stoppede med at besøge filmz, men det er helt klart ikke så interessant som det har været. Filmz er bare en anden side i dag end for de 10 år siden hvor jeg begyndte at bruge den.

elwood (2) skrev:
Sikker på du ikke mener 5.6.2014 ?

Min fejl du har selvfølgelig ret.
Gravatar

#7 Mikkel Abel 10 år siden

Giraffen (6) skrev:
Filmz er bare en anden side i dag end for de 10 år siden hvor jeg begyndte at bruge den.

What, hvordan kan noget ændre sig på 10 år?!?!?!
;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#8 Pécuchet 10 år siden

Jeg savner Fellaheen, MBAD og rockysds. Og Muldgraver.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#9 Muldgraver 10 år siden

Tak, det er jeg virkelig taknemmelig over.

Da jeg begyndte at bruge forummet i sin tid, var der relativt mange interessante drøftelser om film og kunst og kultur i det hele taget, men det er ligesom ebbet ud, og når vi en sjælden gang imellem får begyndt lidt på noget indlevet, kommer der ofte en plat kommentar derom. Det er på sin vis fair nok, men jeg demotiveres over fornedrelsens tilsyneladende nødvendighed, og som du vist selv engang hævdede, så er dette jo bare en film-side på internettet. Det er slet ikke så vigtigt... Men der kommer næppe forblivende nye brugere til, når der fordømmes efter selv korte drøftelser.

Det er skam berettiget nok at skælde administratorer ud, men brugerne er mindst lige så involveret i rummets trivsel.

Denne vemodige opgivenhed til trods, kommer du dog stadig med nogle helt vidunderlige anbefalinger en gang imellem, som jeg ikke kan undvære. Ligeledes fastholdende får vi da en sjælden gang imellem udvekslet en smule ånd. Så på trods af mine få kræfter, holder jeg lidt ud. Jeg skal nok sige ordentligt farvel, hvis jeg smutter helt. Du (samt Fellaheen og rockysds, m.fl.) var trods alt med til at åbne filmmediet helt vildt op for mig i sin tid. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget det har betydet, at jeg blev anbefalet Tarr. En film-side på internettet er altså lidt vigtigt alligevel. Men støvet jager...

Velan, den gode Jannikand forærede mig så elskværdigt for efterhånden længe siden Pasolinis livstrilogi i den forhåbning, at jeg rent faktisk ville få filmene set. Det er endnu ikke sket, men nu skal endelig Il Decameron sættes i afspilleren, og når isen så er spist, skal blodet nok komme til at bruse lidt.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#10 Kisbye 10 år siden

Det er vel også klart at men den stil der føres nu, der tiltrækkes et andet brugersegment, end der måske før har været herinde.
Oprindelig begyndte jeg at følge med herinde, for at opdage interessante film som jeg ikke kendte i forvejen. Idag centrere debatten sig gerne om de samme film som man kan læse om alle andre steder. Det er som sådan også fint for dem som interessere dig for det og jeg har fundet rigelig med andre steder hvor jeg kan få styret min lyst til at opdage film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: