Gravatar

#11 dyg 17 år siden

Et par andre sites:
- DVDFromKorea
- amazon.co.uk/.com/.jp/.de/.anal
- ezydvd
- yesasia
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 dyg 17 år siden

Og bensonsworld.co.uk
Gravatar

#13 DarkLight 17 år siden

#11,12,

Takker. Hvordan ser det ud mht til told og fragt disse steder?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 Yoda 17 år siden

Hvad med disse:

- Laserdisken
- DVDCity
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 Corgan 17 år siden

#10:

2 af mine venner har også bestilt en del derfra... og de er heller ikke blevet taget i tolden. Om det er lykkedes nogle andre at blive taget, ved jeg ikke.
Gravatar

#16 DarkLight 17 år siden

#15, i deres beskrivelse på siden står der at man kan risikerer told, så den røg under Shop og Free shipping istedet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 dyg 17 år siden

ezydvd, yesasia og dvdfromkorea (og amazon.com/.jp) = toldfare.
Bensonsworld er jeg ikke blevet taget i tolden fra endnu, mener de sender fra mainland uk, men er ikke sikker.

Fragt husker jeg desværre intet om, kan lige tage en kigger på det, når jeg har fri.
Gravatar

#18 aknot 17 år siden

#15 Jeg har bestilt for første gang fra movietyme.com her fornylig, og der ligger lige nu et brev fra USA på posthuset til mig, med 194 dkr i told og jeg er ret sikker på den er fra movietyme da jeg ikke har andre forsendelser på vej lige pt.

Har dog ikke i sinde at hente den, da jeg synes at 300+ kr for en blu-ray er lige i overkanten.
Gravatar

#19 DarkLight 17 år siden

#17, takker. Ved Benson står der outside the EU, så der er ingen risiko ved at sende til DK, som jeg læser det.
Gravatar

#20 Corgan 17 år siden

#18:

Damn! Det var sgu dyrt!

Skriv ny kommentar: