2 af mine venner har også bestilt en del derfra... og de er heller ikke blevet taget i tolden. Om det er lykkedes nogle andre at blive taget, ved jeg ikke.
ezydvd, yesasia og dvdfromkorea (og amazon.com/.jp) = toldfare. Bensonsworld er jeg ikke blevet taget i tolden fra endnu, mener de sender fra mainland uk, men er ikke sikker.
Fragt husker jeg desværre intet om, kan lige tage en kigger på det, når jeg har fri.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#15 Jeg har bestilt for første gang fra movietyme.com her fornylig, og der ligger lige nu et brev fra USA på posthuset til mig, med 194 dkr i told og jeg er ret sikker på den er fra movietyme da jeg ikke har andre forsendelser på vej lige pt.
Har dog ikke i sinde at hente den, da jeg synes at 300+ kr for en blu-ray er lige i overkanten.
#11 dyg 17 år siden
- DVDFromKorea
- amazon.co.uk/.com/.jp/.de/.anal
- ezydvd
- yesasia
#12 dyg 17 år siden
#13 DarkLight 17 år siden
Takker. Hvordan ser det ud mht til told og fragt disse steder?
#14 Yoda 17 år siden
- Laserdisken
- DVDCity
#15 Corgan 17 år siden
#10:
2 af mine venner har også bestilt en del derfra... og de er heller ikke blevet taget i tolden. Om det er lykkedes nogle andre at blive taget, ved jeg ikke.
#16 DarkLight 17 år siden
#17 dyg 17 år siden
Bensonsworld er jeg ikke blevet taget i tolden fra endnu, mener de sender fra mainland uk, men er ikke sikker.
Fragt husker jeg desværre intet om, kan lige tage en kigger på det, når jeg har fri.
#18 aknot 17 år siden
Har dog ikke i sinde at hente den, da jeg synes at 300+ kr for en blu-ray er lige i overkanten.
#19 DarkLight 17 år siden
#20 Corgan 17 år siden
#18:
Damn! Det var sgu dyrt!