Gravatar

#1 DarkLight 17 år siden

Jeg blev træt af alt den usikkerhed omkring hvor man kan vide sig sikker for told, hvilke steder har shipping cost, hvor længe det tager at få sendt og alle den slags ting.

Så istedet for at samle det hele for mig selv, så lavede jeg en hurtig hjemmeside til at holde styr på den slags ting.

Den er stadig i meget Beta, og der er ikke så mange butikker, men det er jo her andre kan byde ind med butikker og forbedringer :)

Rateshop.dk
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 DarkLight 17 år siden

Meningen er så at side efterhånden bliver et sted hvor man kan se bedømmelser og erfaring i form af stjerner og kommentarer, men nu får vi se :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Yoda 17 år siden

Det er ikke andet at sige end: Super!! :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 aknot 17 år siden

Super fed ide! - skal nok hjælpe til med mere info.
Gravatar

#5 DarkLight 17 år siden

Lyder godt! Du/I kan bare skrive stederne herinde, så smider jeg dem ind.
De personlige kommentarer kan I jo så føje til senere.
Gravatar

#6 aknot 17 år siden

æhh må man gerne skrive på dansk?
eller ser du helst at sitet er på engelsk.
Gravatar

#7 Corgan 17 år siden

Jeg kan forresten anbefale http://www.movietyme.com

Jeg har bestilt en håndfuld film derfra nu og jeg har endnu ikke oplevet at skulle betale told derfra. De skrive en lav værdi på pakken og har for øvrigt fri fragt.
Gravatar

#8 dyg 17 år siden

#6 - Der står da et par ting på dansk derinde.. såsom "NB: Gratis forsendelse med denne kode."
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 DarkLight 17 år siden

Bare skriv på dansk :)
Gravatar

#10 DarkLight 17 år siden

#7, tak for anbefaling. Ved du om man kan risikerer at betale told? Kun ved 100% risikofrit ryger de i "No Duty Risk" katagorien :)

At du så aldrig er blevet taget, kan du skrive i en kommentar :)

Skriv ny kommentar: