Gravatar

#41 aknot 17 år siden

#37 & 38

Thehut.com sender også til Danmark (og mange andre lande) har lige lavet en bestilling hos dem.

Så DarkLight du kan godt smide den på listen ;o)
Gravatar

#42 DarkLight 17 år siden

#40, tak for erfaringen. Du må gerne tilføje det i en kommentar på siden :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43 DarkLight 17 år siden

#41, det vil jeg gøre. Har de delivery cost til DK?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44 Herrguth 17 år siden

Jeg handler ofte hos DVDCrave, og er aldrig blevet snuppet i tolden, men chancen er der, eftersom de sender fra Australien.

De er ret billige med f.eks. tv-serier. Fragten er forskellig fra udgivelse til udgivelse, men den er ikke vildt dyr.
Har selv lige bestilt Supernatural sæson 2, til 180 kr, og fragten blev ca. 22 kr.
Gravatar

#45 DarkLight 17 år siden

- Tilføjet TheHut.com og DVDcrave.com
- Ryddet op, og tilføjet shop navn i "Recent Comments", så det er lidt mere overskueligt.
Gravatar

#46 aknot 17 år siden

#43 No free delivery til DK :)
Gravatar

#47 DarkLight 17 år siden

Rettet :)
Gravatar

#48 DarkLight 17 år siden

DVD.co.uk tilføjet.

De sender enten fra Schweiz eller England. Jeg har sendt en mail til dem, for at være helt klar på risiko for told.
Gravatar

#49 cansi 17 år siden

Jeg ved ikke om der er nogle forskel på www.axelmusic.com og www.axelmusic.dk...

men jeg har lige fået NCFOM hjem i blu-ray fra axelmusic.com uden at den blev i taget i tolden. og på pakken står der heller ikke noget om at den er blevet sendt fra en dvd forhandler.
Gravatar

#50 dyg 17 år siden

#49 - Ved Axel er der ingen toldrisiko, hverken .com eller .dk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: