Jeg handler ofte hos DVDCrave, og er aldrig blevet snuppet i tolden, men chancen er der, eftersom de sender fra Australien.
De er ret billige med f.eks. tv-serier. Fragten er forskellig fra udgivelse til udgivelse, men den er ikke vildt dyr. Har selv lige bestilt Supernatural sæson 2, til 180 kr, og fragten blev ca. 22 kr.
men jeg har lige fået NCFOM hjem i blu-ray fra axelmusic.com uden at den blev i taget i tolden. og på pakken står der heller ikke noget om at den er blevet sendt fra en dvd forhandler.
#41 aknot 17 år siden
Thehut.com sender også til Danmark (og mange andre lande) har lige lavet en bestilling hos dem.
Så DarkLight du kan godt smide den på listen ;o)
#42 DarkLight 17 år siden
#43 DarkLight 17 år siden
#44 Herrguth 17 år siden
De er ret billige med f.eks. tv-serier. Fragten er forskellig fra udgivelse til udgivelse, men den er ikke vildt dyr.
Har selv lige bestilt Supernatural sæson 2, til 180 kr, og fragten blev ca. 22 kr.
#45 DarkLight 17 år siden
- Ryddet op, og tilføjet shop navn i "Recent Comments", så det er lidt mere overskueligt.
#46 aknot 17 år siden
#47 DarkLight 17 år siden
#48 DarkLight 17 år siden
De sender enten fra Schweiz eller England. Jeg har sendt en mail til dem, for at være helt klar på risiko for told.
#49 cansi 17 år siden
men jeg har lige fået NCFOM hjem i blu-ray fra axelmusic.com uden at den blev i taget i tolden. og på pakken står der heller ikke noget om at den er blevet sendt fra en dvd forhandler.
#50 dyg 17 år siden