Gravatar

#1 davenport 10 år siden

Hej alle gamle, mellem og nye Filmsfucks:

Der har været en del brok både her på sitet og på Facebook, om at Filmz ikke er hvad det har været, og at nye generationer har taget over. Folk har nevet sig selv i brystvorterne, og haft ondt i hjertet over fordums tid, der aldrig kommer tilbage...

Men nu er det tid til at manne op, og ligge alt bitterfisse bag sig. Tag dog kampen op så! Hvis man er ked af at forummet ikke er hvad det var dengang vi var Internetperlevennner, så lad os da gøre det til det igen, og i dén grad gå i mod strømmen at sites der lukker, pga. indtoget af de sociale medier, der overtager alt, og gør et sammenhold som det vi havde overflødigt.

Vi skal re-claime gamle brugere og få det her op igen! Jeg ser i retning af dig Bruce, Bony, DL, Tiany, Steffx2, BN, asta, Nakalay og alle i mange andre der har været med til at forme det her. (bare et udsnit, ikke en brainstorm på gamle brugere)

Og nogen vil måske undre sig over at jeg skriver det her, hvis folk ikke er brugere mere, men jeg véd bare at mange læser med på sidelinjen, og sikkert savner det der var engang. (Og så har jeg også kørt noget via FB!)

Skal vi lige prøve igen?
Det har satme været en tour de force gennem mange år, så hvorfor stoppe det??

Kom tilbage! Lad os lave det her site som vi vil have det, og ikke mindst have os en reunion af grundskælvende proportioner :)

Jeg forventer respons!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Åkepool 10 år siden

davenport (1) skrev:
BN


BN skriver da jævnligt igen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 davenport 10 år siden

Det var bare et kort udsnit. Hvis jeg skulle nævne alle fik jeg seneskedehindebetændelse... Benway (savnet).. osv.. Tror godt i fanger mit drift?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Åkepool 10 år siden

Vil da lige bidrage med flere "gamle", der ikke skriver mere (eller har skiftet navn og skriver løs, uden at jeg har opdaget det):

Corgan, NightHawk, Nostromo, mr gaijin, Yoda og tildels Predator X (det er kortest tid siden at han har skrevet).

Som sagt, hvis nogle af de nævnte skriver under nyt navn, så gør venligst opmærksom på det her :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 davenport 10 år siden

Evermind... (Den slyngel.) ex
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 gi-jones 10 år siden

Ja, lad os give Ruben skylden!

Jeg er her stadig, men har ikke skrevet nok i lang tid.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Riqon 10 år siden

Ansvar? I will have none of it.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 misuma 10 år siden

I ain't leavin'...bastards!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Bare rolig, Davenport. Jeg er her endnu (har været her siden årtusindskiftet - sådan cirka*, under samme navn, dog med profil nummer 3, første gang grundet et besynderligt profilcrash og anden gang grundet farisæermetaltræthed.)

Holder lidt tidlig filmz-sommerferie, men vender tilbage med flere fuldmodne guldkorn til alle jer skønne geeks 'n' freaks.

(* kan ikke huske hvornår sitet/forum blev etableret)
Doctor Last Warning
Gravatar

#10 El vez 10 år siden

Jeg forholder mig retten til at lurke til mine dages ende ;D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: