Er der andre end mig der har færten af, at Dr. Strange aka Mr. Philosopher aka Legende aka Mr. Kiwi aka Dr. Crazy aka Turus Æftergaard aka jeg ved ikke hvad er tilbage under navnene Garfielda & senest Lavendel?
Desværre har jeg indtil nu kun stødt på saglige indlæg fra den nye bruger. Noget skuffende.
Er der andre end mig der har færten af, at Dr. Strange aka Mr. Philosopher aka Legende aka Mr. Kiwi aka Dr. Crazy aka Turus Æftergaard aka jeg ved ikke hvad er tilbage under navnene Garfielda & senest Lavendel?
Nej, det var bestemt også det første jeg tænkte på da han "dukkede op".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg er nu Lavendel, men jeg synes Doc Doom at du skal slettes for at du chikanere folk flere gange.
Jeg er Filmz's svar på Chuck Norris. Jeg KAN ikke slettes. Forsøges adm. at slette mig, så slettes i stedet hele Filmz ved et cyber-round house kick og min profil lander på forsiden.
#51 doom WAD 11 år siden
Desværre har jeg indtil nu kun stødt på saglige indlæg fra den nye bruger. Noget skuffende.
#52 Kruse 11 år siden
Nej, det var bestemt også det første jeg tænkte på da han "dukkede op".
#53 doom WAD 11 år siden
#54 Lavendel 11 år siden
#55 BN 11 år siden
Du mener, at Doc Doom også laver en del?
Doc Doom, lav en del!
#56 misuma 11 år siden
At first I was like...eeh what?
But then I was like...aaaah!
#57 doom WAD 11 år siden
#58 BN 11 år siden
Kun hvis du ændrer dit navn til Lavendej ...
#59 doom WAD 11 år siden
Dobbeltpointe - godt ramt.
#60 doom WAD 11 år siden
Jeg er Filmz's svar på Chuck Norris. Jeg KAN ikke slettes. Forsøges adm. at slette mig, så slettes i stedet hele Filmz ved et cyber-round house kick og min profil lander på forsiden.