Gravatar

#11 misuma 11 år siden

Åh hold da kævl Davenport!

Kidding. Jeg er enig med dig min kære D.

Som jeg oplever det, har mudderkasteriet eskaleret på relativ kort tid. Hvor underholdende det end kan være, så vil jeg nu gerne tilbage til de gamle dyder på en af mine yndlings-stoppesteder.

Det er Filmz hvis I sku' være i tvivl...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12 BN 11 år siden

HonoDelLoce (9) skrev:
obvious trolls burde bannes

Men hvem er "obvious trolls"? "Legende" lod til at være en af slagsen - men udover ham/hende mener jeg da ikke at have set nogen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 MOVIE1000 11 år siden

HonoDelLoce (9) skrev:
Hvad skulle sådan en poll eventuelt lyde på ?

Alle er vel i bund og grund enige om, at vi skal opføre os ordentligt (og at obvious trolls burde bannes), men hvor det første kun er brugerne selv, der kan gøre noget, så er det andet op til filmz, som åbenbart ikke har "ressourcerne".

Jeg ved ikke hvordan den skal være, men det vil nok give filmz redaktionen mere hjælp til hvordan det kan løses eller hvor mange der egentlig ønsker at få det her problem løst.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 the_paki_don 11 år siden

Hvad er egentlig det modsatte af en troll? En knight?
Gravatar

#15 johnny_newz 11 år siden

Vi forsøger på redaktionen at følge med på sidelinien og "fange" de tråde/personer der overtræder reglerne. Det er dog FINT hvis I, som eks. MOVIE1000, gør os opmærksomme på noget som I mener er urimeligt.

Jeg håber også, at der er ved at komme ro på igen, og at der forhåbentlig ikke er røget nogle af jer brugere i mellemtiden!
Gravatar

#16 Kyllingebenet 11 år siden

davenport (1) skrev:
Så er det ikke på tide at begrave stridsøksen, og selv om resurserne er begrænsede, måske få Redaktionen til at gå lidt skrappere til værks, hvor dette nu måtte behøves?

Enig, søde.
Gravatar

#17 wimmie 11 år siden

BN (12) skrev:
Men hvem er "obvious trolls"? "Legende" lod til at være en af slagsen - men udover ham/hende mener jeg da ikke at have set nogen.

Mon ikke bare der menes generelt?

Legende dukker jo hele tiden op med nyt brugernavn, så han har været mange...:/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18 Riqon 11 år siden

Jeg tror, det bedste man kan gøre i kampen mod trolling og mudderkastning er ved selv at snakke om film og derved drukne det andet fnidder. Det er fint med mig, at der i øvrigt er højt til loftet herinde (med passive admins), og at folk selv kan administrere sig ud af det gennem brug af ignore-funktionen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 Riqon 11 år siden

Det tog mig for øvrigt lidt tid, før det gik op for mig, hvorfor tråden egentlig hedder, som den gør. Sad og tænkte på Red Bull. ;) Men lyder måske bedre end "Frels Filmz".
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 the_paki_don 11 år siden

Hvornår kommer "Blue Filmz", tænkte du? :)

Hmm... Det findes vist nok også...

Skriv ny kommentar: