Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Er det ikke på tide at stoppe med alt det ævl og kævl, der er opstået på det sidste?
Det ender jo med at folk skrider i hobetal, og det vil jeg da gerne slå et slag for ikke sker.
For mit snævre vedkommende, er Filmz den vigtigste side jeg besøger på nettet, og jeg har været med i rigtig mange år, været med til og lagt hus til arrangementer osv.

Så er det ikke på tide at begrave stridsøksen, og selv om resurserne er begrænsede, måske få Redaktionen til at gå lidt skrappere til værks, hvor dette nu måtte behøves?

Jeg håber i vil støtte op om dette forslag, og holde siden på det høje niveau vi alle dage har haft.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 doom WAD 11 år siden

Altså personligt følger jeg aller mest med i trådene, som de gange der forekommer en "BN'er" - som jeg tillader mig at kalde den seneste, uden at denne betegnelse er rettet mod BN specielt - jeg synes faktisk ikke det var ham, der startede den, omend han uomtvisteligt kan være en buttpain med skyklapper. (Det kan jeg sikkert også selv være.) Så jeg har det modsatte budskab: Keep bitching, så er jeg på. Men jeg er også anarkistisk :-) Nej spøg til side, Habitten var sgu trist læsning. Filmz burde have en funktion, der forsinker ens indlæg med et kvarter - så man kan nå at rase af og så slette dem :-)
Gravatar

#3 Collateral 11 år siden

Jeg er meget enig. Det kunne være rigtig lækkert hvis der kunne komme ro på igen, inden det skræmmer alt for mange væk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Åkepool 11 år siden

davenport (1) skrev:
For mit snævre vedkommende, er Filmz den vigtigste side jeg besøger på nettet

Også her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 doom WAD 11 år siden

Jeg tror nu ikke, at det skræmmer nogen væk, der ikke er direkte impliceret, hvis jeg skal være ærlig. Men derfor er det stadig godt med en sober tone. Det er nok svært at forhindre folk i at skændes, men man kunne overveje en skraldespandstråd, så når tonen blev sur, kunne enhver skrive "Garbage" og så måtte man slås videre i skraldespandstråden. Men det er nok lige så nemt at håndhæve som regler i krig. Mon ikke bare folk skal tænke sig om, som #1 efterlyser.
Gravatar

#6 wimmie 11 år siden

Jeg er enig Davenport!
Fint nok når det dominerer enkelte tråde men synes det efterhånden bliver ret omfattende og folk forfølger jo nærmest hinanden for at tilsvine - synes det er træls og barnligt og ikke Filmz værdigt.

Det er jo meget de samme, så hvorfor ikke bare sætte hinanden på ignore eller tage den over PB eller mail hvis man absolut skal storsvine hinanden.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 MOVIE1000 11 år siden

Jeg er også godt træt af det, og måtte for første gang for lidt tid siden skrive en klage til selve filmz. Jeg håber det er sidste gang, for det er efterhånden næsten hver 4. tråd, der er træls at læse. Det er ligefør jeg ikke tør skrive i de fleste tråde, og tæt på at være lidt nervøs for at læse trådene, jeg synes det er begyndt at blive ubehageligt, og jeg vil nødig ignorer nogen da jeg synes alle fortjener at skrive deres mening. Var det ikke en ide at lave en afstemning ude i venstre side på filmz om trolling eller løsninger?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 the_paki_don 11 år siden

Det er i hvert fald en poll med en "Diskuter" sektion, der nok ville nå de 4 cifre... Wear bulletproof vests, my man! :)
Gravatar

#9 HonoDelLoce 11 år siden

MOVIE1000 (7) skrev:
Var det ikke en ide at lave en afstemning ude i venstre side på filmz om trolling eller løsninger?

Hvad skulle sådan en poll eventuelt lyde på ?

Alle er vel i bund og grund enige om, at vi skal opføre os ordentligt (og at obvious trolls burde bannes), men hvor det første kun er brugerne selv, der kan gøre noget, så er det andet op til filmz, som åbenbart ikke har "ressourcerne".
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 DarkLight 11 år siden

Enig enig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: