Gravatar

#11 dyg 17 år siden

#9 - Jeps, Sal 1 i Biocity Århus.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 HonoDelLoce 17 år siden

Mener da også at der er mulighed for at vise digitalt i sal 1 i BioCity Aalborg ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg æder lige mine ord (delvist) i mig igen, da jeg lige fik læst mig frem til at det kun er reklamer de kan vise digitalt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14 McPeter 17 år siden

#13 - det giver jo ingen mening?! Altså jeg mener - hvis de HAR det digitale grej, hvorfor så kun vise reklamer på det?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15 HonoDelLoce 17 år siden

Det er noget med at det kun er en "lille" digital projektor eller noget, som de bruger til reklamerne.. Men det format feature-filmene kommer i, hvis de er digitale, kræver en special fremviser.. Or something..

Det var noget jeg fandt frem til igennem en række forum-søgninger :D
Gravatar

#16 McPeter 17 år siden

#15 - ok tak for info.

Det er vel nogenlunde ligeså lamt som imperial der rent faktisk har grejet til det men bare vælger ikke at indkøbe filmene digitalt...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17 The Insider 17 år siden

Det er vist blevet kutyme for meget kort tid siden, at alle biografer viser deres reklamer via digitalt grej. Det samme gælder f.eks. i CinemaxX på Fisketorvet, som dog heller ikke kan fremvise spillefilm digitalt. Jeg tror, det er en langt billigere projektor, der bare ikke kan tage de samme opløsninger, som dem i Imperial, Palads og BioCity Århus.
War. War never changes.
Gravatar

#18 filmz-Bruce 17 år siden

Nå ja, men det er vel blot et tegn på udviklingen, hvor vinyl'en blev udskiftet af CD'en og CD'en af MP3'ere. Og det samme ses med TV. CRT fjernsyn udskiftes med fladskærme, hvoraf de fleste aldrig har set HD på og man kigger på Youtube og ser TV i pop up vinduer.

Der bliver mindre efterspørgsel på kvalitet og det er vigtigere for majoriteten, at noget er let, småt, flytte-rundt-bart og lignende, end noget ser- eller lyder godt. Så hvorfor skulle de fleste ikke synes den grynede analog version af There Will Be Blood er ok, hvis man ikke kender til mulighederne for andet?!?

[sarkasme]Så tror da fanden, at Imperial gerne vil holde det skjult lidt længere og tage 110 kr. pr. billet for ringvraget i operatørrummet [/sarkasme slut]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 Winniepooh 17 år siden

Jeg har talt med bookingafdelingen og ’Wall-E’ kommer desværre ikke op i Imperial. Hvis den kommer i en digital version, vil den formentlig blive vist med original tale i Sal 1 eller Sal 9 i Palads, hvor der er mulighed for digitale visninger.
Med venlig hilsen

Søren, kino.dk

Nordisk film sucks!

You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#20 PredatorX 17 år siden

Ja fy for den lede.. havd fanden tænker de på?
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: