Først og fremmest tak for jeres store interesse om Wall-E og BioZonen!
Wall-E får desværre ikke premiere i Imperial som det ser ud nu. I BioZonen-regi laver vi forpremierer på den danske version d. 17. august og på den originale version d. 21. august (dog i Palads).
Jeg har ydermere fået et lille antal billetter til gallapremieren i Imperial d. 23. august. Denne version vil dog være på dansk. Disse billetter forventer jeg at sætte til bestilling fra imorgen fredag d. 1. august.
Jeg har desværre ikke mulighed for at lave flere arrangementer på Wall-E, og slet ikke i Imperial, hvor Wanted forhåbentlig kommer til at trække fulde huse.
Jeg har set Wall-E - som udover at være fantastisk - ikke har helt samme sproglige niveau som Pixars resterende film. Dette er på ingen måde negativt ment, men blot et udtryk for, at der rent faktisk ikke er specielt meget tale i filmen. Det er mimikken på robotterne der gør det hele! Jeg vil derfor sige at man sagtens ville kunne se filmen på dansk, uden at gå glip af det essentielle i filmen, som netop er billederne.
Så vil I have chancen for at se filmen i Imperial, så hold øje med jeres mailboks imorgen (de af jer der er VIP-medlmmer), så kommer der forhåbentlig en invitation!
Mange hilsner Stine Biozonen.dk (Bemærk i øvrigt, at alle spørgsmål vedr. BioZonen skal rettes til [email protected]. Kino.dk er vores billetbooking-site)
#22 Total nedern!! Why, Imperial?? Whyyyyyyyy?????!!! "Wanted"-traileren ligner crap og noget man har set 40 gange før... (typisk sommerblockbuster glemt igen på 2 sek.) Angelina Jolie med stenfjæs hele vejen igennem (traileren) og Morgan Freeman med den samme mentor-rolle igen-igen...
"Wall-E" ser nyskabende, rørende og mega-flot ud!!!
Altså... Nu har jeg jo ikke set den, men udfra anmeldelser virker det bestemt ikke, som en børne animeret film. Animerede film for voksne er dog heller ikke nyskabende, men det er ikke just normen at lave en animeret film, der grænser sig til det kunstneriske, for voksne til 100 millioner $.
Jeg er lidt spændt på Nordisk Films planer. Min tidligere kommentar på Kino.dk er blevet slettet, så nu har jeg oprettet en ny tråd "Digital vs. Analog" på deres site, hvori jeg bringer problematikken op. Wall-E bliver vel så heller ikke vist digitalt?!?!? Mit indlæg:
"Der var engang".
Ja, det var der. Da Imperial og Nordisk Film promoverede noget der hed digital film. Et par syn af bl.a. I Robot og Star Wars Return of the Sith, afslørede et skarpt billede med et overlegent sortniveau. Det er efterhånden nogle år siden.
Det sidste år har været fantastisk på filmfronten og jeg har set film som There Will Be Blood, Zodiac og No Country For Old Men i biografen. Film som cinematografisk er mesterværker, men som i deres analoge visninger lod meget tilbage at ønske. Især hvis man sammenligner med HD versionerne tilgængelige på Blu-ray.
The Dark Knight går nu i Imperial og den vises heller ikke i digital, selvom denne film, om nogen, vil kunne drage nytte heraf, eftersom dette er en meget mørk film med mange sorte sekvenser. Har man downloadet HD versionen i 1080p fra nettet og vist dette på en projektor, så er der stor forskel på, hvad man ser i biografen og i hjemmebiografen.
Jeg må desværre sige, at hjemmebiografen har overhalet Imperial indenom og at Ole Michelsens engang så velmenende ord, "Film skal ses i biografen", klinger lidt vel hult, al den stund, at man betaler 110 kroner for en middelmådig analog kvalitet.
Jeg har lige været i Orlando, hvor jeg så "Journey To The Centre of the Earth" i Unversal Cineplex i 3D og digital. Billede og lydmæssigt er man i en helt anden klasse "over there" og jeg må spørge mig selv, om Nordisk Film overhovedet er visionære mere på deres biografspublikums vegne? Jeg elskede engang at gå i biografen, men jeg har svært ved at argumentere for at give 110 kroner for en billet, når jeg tre måneder senere kan nyde filmen i langt bedre kvalitet og ligeså mange gange jeg vil.
Hvor er det digitale koncept blevet af, når film som The Dark Knight ikke vises heri? Skal man virkelig spare sammen til billigflyvninger til London, for at kunne nyde IMAX eller digital fremvisninger på det store lærred?!?!
Er det Nordisk Films fremtidsplaner at være 5 år efter udviklingen ... eller?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#29 Jeg kan ihvertfald ikke finde min kommentar mere. Men nu må vi se om det var en enlig svale. Hvis man ikke kan tåle kritik bliver bragt til torvs og censurerer, så bliver kritikken bare fremlagt andetsteds, inkl. info om censuren, som jo ikke er god PR.
Mit håb er blot at starte en debat og forhåbentlig komme i dialog med repræsentanter for NF, som vil forklare visionerne. Dyrt, synes jeg efterhånden er et vagt argument for storfilm som vises i Imperial og som sælger røven ud af bukserne, mens andre lande giver os baghjul, med langt lavere billet priser.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#22 filmz-stinepp 17 år siden
Først og fremmest tak for jeres store interesse om Wall-E og BioZonen!
Wall-E får desværre ikke premiere i Imperial som det ser ud nu.
I BioZonen-regi laver vi forpremierer på den danske version d. 17. august og på den originale version d. 21. august (dog i Palads).
Jeg har ydermere fået et lille antal billetter til gallapremieren i Imperial d. 23. august. Denne version vil dog være på dansk.
Disse billetter forventer jeg at sætte til bestilling fra imorgen fredag d. 1. august.
Jeg har desværre ikke mulighed for at lave flere arrangementer på Wall-E, og slet ikke i Imperial, hvor Wanted forhåbentlig kommer til at trække fulde huse.
Jeg har set Wall-E - som udover at være fantastisk - ikke har helt samme sproglige niveau som Pixars resterende film. Dette er på ingen måde negativt ment, men blot et udtryk for, at der rent faktisk ikke er specielt meget tale i filmen. Det er mimikken på robotterne der gør det hele!
Jeg vil derfor sige at man sagtens ville kunne se filmen på dansk, uden at gå glip af det essentielle i filmen, som netop er billederne.
Så vil I have chancen for at se filmen i Imperial, så hold øje med jeres mailboks imorgen (de af jer der er VIP-medlmmer), så kommer der forhåbentlig en invitation!
Mange hilsner
Stine
Biozonen.dk
(Bemærk i øvrigt, at alle spørgsmål vedr. BioZonen skal rettes til [email protected]. Kino.dk er vores billetbooking-site)
#23 x marks the spot 17 år siden
Total nedern!! Why, Imperial?? Whyyyyyyyy?????!!!
"Wanted"-traileren ligner crap og noget man har set 40 gange før... (typisk sommerblockbuster glemt igen på 2 sek.) Angelina Jolie med stenfjæs hele vejen igennem (traileren) og Morgan Freeman med den samme mentor-rolle igen-igen...
"Wall-E" ser nyskabende, rørende og mega-flot ud!!!
Stort ØV herfra!!
#24 HonoDelLoce 17 år siden
Selvom jeg gerne vil give dig ret i, at den ser flot ud, så kan jeg overhovedet ikke se, hvad nyskabende der ser ud til at være deri .. ?
#25 PredatorX 17 år siden
Altså... Nu har jeg jo ikke set den, men udfra anmeldelser virker det bestemt ikke, som en børne animeret film. Animerede film for voksne er dog heller ikke nyskabende, men det er ikke just normen at lave en animeret film, der grænser sig til det kunstneriske, for voksne til 100 millioner $.
#26 HonoDelLoce 17 år siden
Men vi er vel også enige om, at bare fordi filmen ikke følger "normen" er det ikke ensbetydende med at den er nyskabende ? :)
#27 vapor 17 år siden
Tror ikke på at den "trækker fulde huse" ret længe.
Den er flot men uden meget indhold. Plottet er også dybt latterligt.
Jeg tror at Wall*e trækker et større publikum. Eller rettere det havde den nok hvis den kom op i Imperial.
Jeg kan vel kun glæde mig over at jeg ikke bor i Danmark for tiden så. :)
#28 filmz-Bruce 17 år siden
"Der var engang".
Ja, det var der. Da Imperial og Nordisk Film promoverede noget der hed digital film. Et par syn af bl.a. I Robot og Star Wars Return of the Sith, afslørede et skarpt billede med et overlegent sortniveau. Det er efterhånden nogle år siden.
Det sidste år har været fantastisk på filmfronten og jeg har set film som There Will Be Blood, Zodiac og No Country For Old Men i biografen. Film som cinematografisk er mesterværker, men som i deres analoge visninger lod meget tilbage at ønske. Især hvis man sammenligner med HD versionerne tilgængelige på Blu-ray.
The Dark Knight går nu i Imperial og den vises heller ikke i digital, selvom denne film, om nogen, vil kunne drage nytte heraf, eftersom dette er en meget mørk film med mange sorte sekvenser. Har man downloadet HD versionen i 1080p fra nettet og vist dette på en projektor, så er der stor forskel på, hvad man ser i biografen og i hjemmebiografen.
Jeg må desværre sige, at hjemmebiografen har overhalet Imperial indenom og at Ole Michelsens engang så velmenende ord, "Film skal ses i biografen", klinger lidt vel hult, al den stund, at man betaler 110 kroner for en middelmådig analog kvalitet.
Jeg har lige været i Orlando, hvor jeg så "Journey To The Centre of the Earth" i Unversal Cineplex i 3D og digital. Billede og lydmæssigt er man i en helt anden klasse "over there" og jeg må spørge mig selv, om Nordisk Film overhovedet er visionære mere på deres biografspublikums vegne? Jeg elskede engang at gå i biografen, men jeg har svært ved at argumentere for at give 110 kroner for en billet, når jeg tre måneder senere kan nyde filmen i langt bedre kvalitet og ligeså mange gange jeg vil.
Hvor er det digitale koncept blevet af, når film som The Dark Knight ikke vises heri? Skal man virkelig spare sammen til billigflyvninger til London, for at kunne nyde IMAX eller digital fremvisninger på det store lærred?!?!
Er det Nordisk Films fremtidsplaner at være 5 år efter udviklingen ... eller?
#29 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#30 filmz-Bruce 17 år siden
Mit håb er blot at starte en debat og forhåbentlig komme i dialog med repræsentanter for NF, som vil forklare visionerne. Dyrt, synes jeg efterhånden er et vagt argument for storfilm som vises i Imperial og som sælger røven ud af bukserne, mens andre lande giver os baghjul, med langt lavere billet priser.