Gravatar

#51 azathoth 21 år siden

#50: Agenterne er sikkert nyere programmer, som har fået tilføjet et par funktioner der ignorerer input fra et andet program, nemlig det der laver skudsår. :D

Da keymakeren er et ældre program, har han ikke lige fået tilføjet de funktioner, og derfor kan han blive skudt! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#52 filmz-Dennis 21 år siden

det er ikke mærkeligt spørgsmål. Jeg sad og tænkte det samme, da vores kære franskmand gav en dessert til hende kvinden i restauranten. Her vises hun som en masse koder, altså et program. Men jeg troede det kun var agenterne der var koder og programmer og ikke menneskene. Er de rigtige mennesker ikke fanget i Matrixen?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#53 azathoth 21 år siden

#52: Ja og nej... det man ser i The Matrix er deres "residual self image", altså et program der repræsenterer dem inde i The Matrix... programmets input/output ledes så til/fra de rigtige menneskers hjerner vha. det stik de har i nakken.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#54 Corgan 21 år siden

#51:
Det lyder som en ok forklaring, men Keymakeren er jo meget vigtig for Arkitekten, da han er den eneste der kan låse op for den dør ind til main-framen, så Neo kan komme ind og reboote.
Uden Keymakeren ville Neo jo ikke kunne komme derind.
Hvorfor så lave Keymakeren så skrøbelig? Det kunne jo være at en agent eller et menneske kom til at dræbe Keymakeren. Er det ikke en meget stor risiko at løbe, når hele "reload-tingen" afhænger af en gammel mand (og Neo selvfølgelig)?
Gravatar

#55 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Hold kæft hvor ville filmen også blive kedelig hvis Neo og co. skulle beskytte en usårlig kung-fu master.. ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#56 azathoth 21 år siden

#54: Ja... og hvis meningen er at The Matrix skal reloades... hvorfor faen er agenterne så efter The Keymaker in the first place????
Gravatar

#57 Corgan 21 år siden

#55:
Selvom man er usårlig, behøver man jo ikke at være kung-fu master.

#56:
Good point. Det ville jeg også gerne vide.
Gravatar

#58 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

#57 Han er asiatisk... Jeg kaldte ham bare for kung-fu master for at understrege min pointe. Hvis han havde været tysker havde jeg nok skrevet Arnold-klon..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#59 azathoth 21 år siden

På trods af at Arnold er fra Østrig!?
Gravatar

#60 Spanner 21 år siden

shhhh

Vi snakker nationale/geografiske arketyper her
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: