#39: Det high tech control room du referer til (det hvide, hvor de sidder i hvidt tøj osv) er inde i The Construct... hvis du lægger mærke til det, kan du se 4 der sidder i de der "connect-to-the-matrix" stole, hvorefter man ser kontrolrummet med de samme fire personer, nu klædt i hvidt tøj osv...
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#14 azathoth Har den fuldstændige samme tankegang som dig. Det må være en slags matrix inde i matrix. Ellers hvordan filen kunne han standse de robotter til sidst i filmen. Vil da virkelig underligt at man bare lige kan det i ”the real world”. Han vil jo kun være et menneske der. Ikke en robot som kan sende stød, signaler eller på anden måde kommunikere med robotterne. En ting jeg synes er sjov er ham keymakeren. Virker lidt komisk den måde han laver de nøgler på og så de passer til alt :) En anden ting er omkring oraklets og hendes bodyguard. Hvorfor er der et orakel og er hun i virkeligheden et program?
Har så mange ting som ikke er faldet på plads endnu… når den kommer på DVD skal den vist lige ses et par gange. Men lige en sidste ting. Hvem er han der ligger overfor neo til sidst i filmen. Er det ikke ham agent Smith overtog? Er agent smit kommet ud i den virkelige verden (måske ikke virkelig alligevel, men en anden matrix). Det var vel ham som ville dræbe neo, med den kniv og snittede sig i hånden.
ARG! Synes det er lidt forvirrende. Så den i dag og sidder nu her kl. lort om natten og prøver at finde alle svarene… Kan ikke vente til næste film. Denne var en succes synes jeg. Der var dog en scene jeg synes var direkte dårligt lavet. Der hvor trinity (stavet forkert) hopper ud af vinduet med agenten efter sig. Det ser rimelig falsk ud.
#47: Jeg synes at den scene med Trinity netop var én af de fedeste scener. I mine øjne så det absolut ikke falsk ud... heller ikke da jeg så den anden gang.
Personen der ligger overfor Neo til sidst er Bane. Han blev på et tidspunkt overtaget af Smith, så det er rent faktisk Smith der ligger der. Da Smith har så svært ved at dræbe Neo i Matrix-verdenen, har han nu fundet en smutvej til "den virkelige verden". Smith nævner at han og Neo har meget tilfældes. De har muligvis også begge evnen til at stoppe maskinerne i "den virkelige verden" (som man ser Neo gør til sidst). Det forklarer hvorfor Bane (Smith) er den eneste overlevende efter angrebet, og hvorfor han ligesom Neo nu ligger i koma.
Oraklet er et program skabt til at analysere menneskene. Ligesom der findes programmer til alt mulig andet... som det nævnes: f.eks. til at styre fuglenes adfærd. Hun har været med helt fra starten, og regnes (af Arkitekten) som "moderen" af Matrix. (Sådan forstod jeg det)
Keymakeren finder jeg også lidt sjov. En ting der dog ikke passede så godt ind i hans figur, var da han med Trinity hoppede ned på lastbilen med motorcyklerne. Den måde han landede på, virkede bestemt ikke som en gammel mand. Jeg ved det er en lille ting, men hey... det så alligevel mærkelig ud at en gammel mand var så atletisk.
#49: hmm...ok. Nu er følgende spørgsmål nok lidt mærkeligt, men hvorfor dør et program af skudsår? Agenterne, som jo også er programmer, dør jo ikke af skudsår. Det gør derimod de mennesker, som programmerne har overtaget.
#41 azathoth 21 år siden
#42 Spanner 21 år siden
Man kan selvfølgelig tænke sig, at det er en simulation lige som The Construct i etteren. Det ville kunne give mening.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#43 filmz-Funkymonkey 21 år siden
se 41, gider ikke skrive det igen
#44 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#45 azathoth 21 år siden
#46 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#47 thile 21 år siden
Har den fuldstændige samme tankegang som dig. Det må være en slags matrix inde i matrix. Ellers hvordan filen kunne han standse de robotter til sidst i filmen. Vil da virkelig underligt at man bare lige kan det i ”the real world”. Han vil jo kun være et menneske der. Ikke en robot som kan sende stød, signaler eller på anden måde kommunikere med robotterne. En ting jeg synes er sjov er ham keymakeren. Virker lidt komisk den måde han laver de nøgler på og så de passer til alt :)
En anden ting er omkring oraklets og hendes bodyguard. Hvorfor er der et orakel og er hun i virkeligheden et program?
Har så mange ting som ikke er faldet på plads endnu… når den kommer på DVD skal den vist lige ses et par gange. Men lige en sidste ting.
Hvem er han der ligger overfor neo til sidst i filmen. Er det ikke ham agent Smith overtog? Er agent smit kommet ud i den virkelige verden (måske ikke virkelig alligevel, men en anden matrix). Det var vel ham som ville dræbe neo, med den kniv og snittede sig i hånden.
ARG! Synes det er lidt forvirrende. Så den i dag og sidder nu her kl. lort om natten og prøver at finde alle svarene…
Kan ikke vente til næste film. Denne var en succes synes jeg. Der var dog en scene jeg synes var direkte dårligt lavet. Der hvor trinity (stavet forkert) hopper ud af vinduet med agenten efter sig. Det ser rimelig falsk ud.
#48 Corgan 21 år siden
Jeg synes at den scene med Trinity netop var én af de fedeste scener. I mine øjne så det absolut ikke falsk ud... heller ikke da jeg så den anden gang.
Personen der ligger overfor Neo til sidst er Bane. Han blev på et tidspunkt overtaget af Smith, så det er rent faktisk Smith der ligger der. Da Smith har så svært ved at dræbe Neo i Matrix-verdenen, har han nu fundet en smutvej til "den virkelige verden".
Smith nævner at han og Neo har meget tilfældes. De har muligvis også begge evnen til at stoppe maskinerne i "den virkelige verden" (som man ser Neo gør til sidst). Det forklarer hvorfor Bane (Smith) er den eneste overlevende efter angrebet, og hvorfor han ligesom Neo nu ligger i koma.
Oraklet er et program skabt til at analysere menneskene. Ligesom der findes programmer til alt mulig andet... som det nævnes: f.eks. til at styre fuglenes adfærd. Hun har været med helt fra starten, og regnes (af Arkitekten) som "moderen" af Matrix. (Sådan forstod jeg det)
Keymakeren finder jeg også lidt sjov. En ting der dog ikke passede så godt ind i hans figur, var da han med Trinity hoppede ned på lastbilen med motorcyklerne. Den måde han landede på, virkede bestemt ikke som en gammel mand. Jeg ved det er en lille ting, men hey... det så alligevel mærkelig ud at en gammel mand var så atletisk.
#49 trekster 21 år siden
Han var jo ikke "en gammel mand", men bare et program ;-)
#50 Corgan 21 år siden
hmm...ok. Nu er følgende spørgsmål nok lidt mærkeligt, men hvorfor dør et program af skudsår? Agenterne, som jo også er programmer, dør jo ikke af skudsår. Det gør derimod de mennesker, som programmerne har overtaget.